27 okt 2009, 21:48
Det er under alle omstændigheder røvtur ! Og det undrer mig lidt at Samsung ikke kan mobilisere en troværdig løsning, på en - i mine øjne - konstruktionsfejl. Ny trafo - ny strømforsyning - whatever ? !
Rallemullen skrev:Det er deres prestige service der har været ude (InfoCare), skulle mene at deres 3 teknikere (mener kun de har 3), skulle være lige kompetente..Du vil få et noget anderledes billede m LCD/LED, som nøgternt set IKKE er lige så godt som på Samsung855.Jeg er selv mest til de bedste plasmaskærme, - men overvejer lige nu et LCD pga lidt specielle behov. Er dog blevet temmeligt chokeret over - først og fremmest - den dårlige betragtningsvinkel på LCD,efter at min gamle mor netop har fået et Sony32V5500 .Sonys V-serie er retfærdigvis med traditionel baggrundsbelysning, og har heller ikke 100hz. Men lige nu forstår jeg bedre hvorfor alt og alle - altid ! - nævner Pana10 som bedste køb.
- Jeg kan jo sagtens tage chance og få leveret en ny PS50 og håbe på at den ikke larmer, men hvis den gør, Uhhhhiiii, så tør jeg ikke tænke på hvor meget jeg kommer til at elske Samsung for deres plasma
- som i kan se/læse, så er jeg ved at være ret negativ over den model, hvis jeg kan få et lignende billede på en 46" "led", så vil jeg være ganske tilfreds - set i lyset af at jeg også spare 1000-2000 kr pr år i strømforbrug..
Er dog stadig i tvivl om, om jeg skulle få en ny og satse på at det ikke larmer, hvis man ser bort for støjen er det nemlig en KONGE SKÆRM efter min mening..
Det er under alle omstændigheder røvtur ! Og det undrer mig lidt at Samsung ikke kan mobilisere en troværdig løsning, på en - i mine øjne - konstruktionsfejl. Ny trafo - ny strømforsyning - whatever ? !