Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hackmann
Smukt! Nu med 77 digitaler kanaler :)

Dog er en del kodede, og resten har lav styrke: 5-10% signal. For eksempel modtages svenske TV4 bedre med en pasiv stue antenne end med yousee ::l

Tid til at investere i en antenne forstærker ;)
Af Morten_J LG
Hej TYBO!

Jeg skal indrømme, at jeg ikke selv har prøvet at installere TV fra andre regioner end den nordiske, men da vi producerer TV til at hjørner af Europa, vil jeg stærkt gå ud fra dit TV har DVB-C modul indbygget.

Der kan i hvert fald ikke ske noget ved at opdatere dit TV med den nye software der er lagt op her på sitet og derfra prøve sig frem.

Venlig hilsen

Morten Jørgensen
Af TYBO
1: Det virker også på parallelimporterede.
2: Billedet er ikke så godt som var yousee boxen. Faktisk er jeg lidt i tvivl nogen gange om der er tage om analogt eller digitalt signal.
3: Man kan ikke sortere kanalerne ?
Af Morten_J LG
TYBO skrev: 3: Man kan ikke sortere kanalerne ?
Hej TYBO!

Mht. sortering af kanalerne er der et lille flueben der ikke skal aktiveres inden du starter tuningen af de digitale kanaler.

Jeg er pt. på arbejde, og har ikke mulighed for at tage et billede af menuen før i aften.

Håber du kan finde frem til, hvilket menupunkt jeg henviser til. Ellers sender jeg gerne et billede senere.

Venlig hilsen

Morten Jørgensen
Af JacobH
Morten_J LG skrev:
TYBO skrev: 3: Man kan ikke sortere kanalerne ?
Hej TYBO!

Mht. sortering af kanalerne er der et lille flueben der ikke skal aktiveres inden du starter tuningen af de digitale kanaler.

Jeg er pt. på arbejde, og har ikke mulighed for at tage et billede af menuen før i aften.

Håber du kan finde frem til, hvilket menupunkt jeg henviser til. Ellers sender jeg gerne et billede senere.

Venlig hilsen

Morten Jørgensen
Gælder det også tidligere modeller fra LG? Jeg har et PG6000 og er voldsomt irriteret over, at jeg ikke kan sortere mine digitale kanaler.

//Jacob
Af Morten_J LG
Hej JacobH,

Jeg er ikke helt sikker dit spørgsmål, da PG6000 ikke har indbygget DVB-C tuner og er derfor lidt usikker på hvad det er du mener mht. sortering af kanalerne.

Venlig hilsen

Morten Jørgensen
Af JacobH
Hej Morten,

Nej, ingen DVB-C, men den har DVB-T, som min lokale antenneforening distribuerer. Derfor kigger jeg selvfølgelig digitalt fjernsyn, men kan ikke få lov til selv at bestemme, hvilken rækkefølge mine digitale kanaler skal ligge i. Hvis det kan løses, vil det være fantastisk, da jeg er møgærgerlig over situationen lige nu.

//Jacob
Af Troelz
Nu har jeg lige prøvet at opdatere firmwaren på mit nye tv, via guiden på forsiden herinde..

Den når at kopiere 3% hver gang, så slukker den..

Andre der har prøvet det? eller har nogle forslag??
HJÆLP :\
Af realicebear
Troelz skrev:Nu har jeg lige prøvet at opdatere firmwaren på mit nye tv, via guiden på forsiden herinde..

Den når at kopiere 3% hver gang, så slukker den..

Andre der har prøvet det? eller har nogle forslag??
HJÆLP :\
Er du sikker på at du har fået hentet software opdateringen ubeskadigt? Ellers prøv og hent den igen.

Ja og så kan du kontakte Morten_J LG

Ps. Dumt spørgsmål, nu er det et LG PS8000 du prøver at opgraderer?
Af Troelz
Jeg har hentet filen 3 gange her fra flatpanels, og 1 gang fra recordere.dk som har den samme guide, bare med filen i rar format og et andet navn.. og ja det er en spritny LG 50PS8000.. den med thx..

1000 tak fordi du prøver at hjælpe.. bliver snart sindsyg over det ikke virker, og kun kan køre analog tv :(
Af Morten_J LG
Hej Troelz!

Jeg har sendt linket på tråden til vores servicetekniker og forhpåbentlig kan han hjælpe, så du kan nyde det digitale TV signal.

Håber han kan hjælpe!

Venlig hilsen

Morten Jørgensen
Af Troelz
Jeg takker og bukker O_O - håber at høre fra ham.

Vil lige tilføje at den slukker ikke men viser sort skærm.. har prøvet at lade den stå men den slukker selv efter ca. 20 min.
Af TYBO
Troelz: Det er pga du ikke har hentet hele filen. Den skal fylde 19MB.
Højreklik på filen når du skal DL den og vælg gem som.
Det virker ikke med at klikke på linket.
Af TYBO
Lidt sjovt at den nulstiller expert opsætning...men slår man over på Yousee boxen så har den beholdt opsætningen.
Så man skal ligge opsætningen ind igen.

Derfor at de digitale signaler så anderledes ud i forhold til yousee boxen.