Log ind med sociale netværk
27 sep 2009, 21:59
Hej TYBO!
Jeg skal indrømme, at jeg ikke selv har prøvet at installere TV fra andre regioner end den nordiske, men da vi producerer TV til at hjørner af Europa, vil jeg stærkt gå ud fra dit TV har DVB-C modul indbygget.
Der kan i hvert fald ikke ske noget ved at opdatere dit TV med den nye software der er lagt op her på sitet og derfra prøve sig frem.
Venlig hilsen
Morten Jørgensen
Jeg skal indrømme, at jeg ikke selv har prøvet at installere TV fra andre regioner end den nordiske, men da vi producerer TV til at hjørner af Europa, vil jeg stærkt gå ud fra dit TV har DVB-C modul indbygget.
Der kan i hvert fald ikke ske noget ved at opdatere dit TV med den nye software der er lagt op her på sitet og derfra prøve sig frem.
Venlig hilsen
Morten Jørgensen
28 sep 2009, 10:42
Mht. sortering af kanalerne er der et lille flueben der ikke skal aktiveres inden du starter tuningen af de digitale kanaler.
Jeg er pt. på arbejde, og har ikke mulighed for at tage et billede af menuen før i aften.
Håber du kan finde frem til, hvilket menupunkt jeg henviser til. Ellers sender jeg gerne et billede senere.
Venlig hilsen
Morten Jørgensen
TYBO skrev: 3: Man kan ikke sortere kanalerne ?Hej TYBO!
Mht. sortering af kanalerne er der et lille flueben der ikke skal aktiveres inden du starter tuningen af de digitale kanaler.
Jeg er pt. på arbejde, og har ikke mulighed for at tage et billede af menuen før i aften.
Håber du kan finde frem til, hvilket menupunkt jeg henviser til. Ellers sender jeg gerne et billede senere.
Venlig hilsen
Morten Jørgensen
28 sep 2009, 12:37
//Jacob
Morten_J LG skrev:Gælder det også tidligere modeller fra LG? Jeg har et PG6000 og er voldsomt irriteret over, at jeg ikke kan sortere mine digitale kanaler.TYBO skrev: 3: Man kan ikke sortere kanalerne ?Hej TYBO!
Venlig hilsen
Morten Jørgensen
//Jacob
28 sep 2009, 13:14
Hej JacobH,
Jeg er ikke helt sikker dit spørgsmål, da PG6000 ikke har indbygget DVB-C tuner og er derfor lidt usikker på hvad det er du mener mht. sortering af kanalerne.
Venlig hilsen
Morten Jørgensen
Jeg er ikke helt sikker dit spørgsmål, da PG6000 ikke har indbygget DVB-C tuner og er derfor lidt usikker på hvad det er du mener mht. sortering af kanalerne.
Venlig hilsen
Morten Jørgensen
28 sep 2009, 13:19
Hej Morten,
Nej, ingen DVB-C, men den har DVB-T, som min lokale antenneforening distribuerer. Derfor kigger jeg selvfølgelig digitalt fjernsyn, men kan ikke få lov til selv at bestemme, hvilken rækkefølge mine digitale kanaler skal ligge i. Hvis det kan løses, vil det være fantastisk, da jeg er møgærgerlig over situationen lige nu.
//Jacob
Nej, ingen DVB-C, men den har DVB-T, som min lokale antenneforening distribuerer. Derfor kigger jeg selvfølgelig digitalt fjernsyn, men kan ikke få lov til selv at bestemme, hvilken rækkefølge mine digitale kanaler skal ligge i. Hvis det kan løses, vil det være fantastisk, da jeg er møgærgerlig over situationen lige nu.
//Jacob
30 sep 2009, 23:11
Ja og så kan du kontakte Morten_J LG
Ps. Dumt spørgsmål, nu er det et LG PS8000 du prøver at opgraderer?
Troelz skrev:Nu har jeg lige prøvet at opdatere firmwaren på mit nye tv, via guiden på forsiden herinde..Er du sikker på at du har fået hentet software opdateringen ubeskadigt? Ellers prøv og hent den igen.
Den når at kopiere 3% hver gang, så slukker den..
Andre der har prøvet det? eller har nogle forslag??
HJÆLP :\
Ja og så kan du kontakte Morten_J LG
Ps. Dumt spørgsmål, nu er det et LG PS8000 du prøver at opgraderer?
30 sep 2009, 23:19
Jeg har hentet filen 3 gange her fra flatpanels, og 1 gang fra recordere.dk som har den samme guide, bare med filen i rar format og et andet navn.. og ja det er en spritny LG 50PS8000.. den med thx..
1000 tak fordi du prøver at hjælpe.. bliver snart sindsyg over det ikke virker, og kun kan køre analog tv
1000 tak fordi du prøver at hjælpe.. bliver snart sindsyg over det ikke virker, og kun kan køre analog tv
30 sep 2009, 23:25
Hej Troelz!
Jeg har sendt linket på tråden til vores servicetekniker og forhpåbentlig kan han hjælpe, så du kan nyde det digitale TV signal.
Håber han kan hjælpe!
Venlig hilsen
Morten Jørgensen
Jeg har sendt linket på tråden til vores servicetekniker og forhpåbentlig kan han hjælpe, så du kan nyde det digitale TV signal.
Håber han kan hjælpe!
Venlig hilsen
Morten Jørgensen
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto