Log ind med sociale netværk
13 jul 2009, 22:32
Czuba skrev:Var i elgiganten idag og kigge på LG's PS7000 model, hold da kæft det er lækkert!Uden DVB-C tuner vil du ikke kunne få digitaltv uden at have en boks ved siden af tvet.
Men hvad er forskellen på den skærm og så PS8000? Og den manglende DVB-C tuner, hvad betyder det for mig som Stofa kunde?
19 jul 2009, 23:14
Czuba skrev:Nu har jeg vidst bestemt mig for LG PS8000. Men når der nu kun er DVB-T tuner i, vil det digitale signal fra zaptor boksen så være mpeg2 eller mpeg4?Det skal du slet ikke bekymre dig om . Zaptor boksen skal nemlig nok løbende blive opdateret til de gængse formater. Netop derfor er vi mange som mener, at en set-topbox som Zaptor er mere langtidsholdbar end en intern DVB-C tuner. LG PS8000 vil i hvertfald kunne håndtere et hvilket som helst signal fra Zaptor .
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto