Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JME
Appropos:
tarok skrev:... og så måske afslutte med at se TV'et i virkeligheden.
Er der nogen der kender til en butik i nærheden af Østerbro, hvor man kan se en LG 42PQ6000 "i virkeligheden"?
Af Czuba
Var i elgiganten idag og kigge på LG's PS7000 model, hold da kæft det er lækkert!

Men hvad er forskellen på den skærm og så PS8000? Og den manglende DVB-C tuner, hvad betyder det for mig som Stofa kunde?
Af dieseldk
Czuba skrev:Var i elgiganten idag og kigge på LG's PS7000 model, hold da kæft det er lækkert!

Men hvad er forskellen på den skærm og så PS8000? Og den manglende DVB-C tuner, hvad betyder det for mig som Stofa kunde?
Uden DVB-C tuner vil du ikke kunne få digitaltv uden at have en boks ved siden af tvet.
Af Czuba
Nu har jeg vidst bestemt mig for LG PS8000. Men når der nu kun er DVB-T tuner i, vil det digitale signal fra zaptor boksen så være mpeg2 eller mpeg4?
Af lennon
Czuba skrev:Nu har jeg vidst bestemt mig for LG PS8000. Men når der nu kun er DVB-T tuner i, vil det digitale signal fra zaptor boksen så være mpeg2 eller mpeg4?
Det skal du slet ikke bekymre dig om . Zaptor boksen skal nemlig nok løbende blive opdateret til de gængse formater. Netop derfor er vi mange som mener, at en set-topbox som Zaptor er mere langtidsholdbar end en intern DVB-C tuner. LG PS8000 vil i hvertfald kunne håndtere et hvilket som helst signal fra Zaptor .
Af Czuba
Tak for svaret lennon:)

Så er der vidst snart ingen tvivl længere:) MÅ og SKAL eje den skærm:)
Af Czuba
Nu har jeg fået besluttet mig for at købe PS8000.

Men hvor skal jeg købe den henne, for at sikre mig at det er en dansk model med pixel garanti osv?