Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Ponduus
kasperdall skrev:Ok tak, jeg fandt det :)

Bare for at være helt 100% sikker, vil jeg lige spørge en sidste gang: Har 37PX80´eren det bedste billede for den prisklasse? jeg har set at 32D3000 også har et meget godt billede, men jeg har ikke set de to fjernsyn ved siden af hinanden :(

For mig er 7000kr mange penge :P så det er vigtigt at jeg bliver tilfreds med mit køb :)

Og hvor langt sidder i fra Jeres fjernsyn? 2meter fra 37px80 er vel ok?

Unskyld, hvis i mener at i allerede har svaret på spørgsmålet... men ville som sagt være 100% sikker på at jeg ikke finder et bedre fjernsyn for de samme penge, når jeg har købt det :)
Jeg sidder selv 2 meter fra mit 37PX80, og det gør ikke spor :)
Af Kammersgaard
Jeg ville lige høre om der var nogen der kunne give lidt feedback på dette vægbeslag:

http://www.argonaudio.com/accessories/b ... racket.htm

Og fortælle hvorvidt at det ville kunne holde mit 37" PX80? Da jeg købte mit TV fortalte den rare mand nemlig at det er ikke alle vægbeslag - end ikke Vogels universal der kan holde TVet, da der er en anden afstand mellem noget og noget andet som jeg ikke anede hvad han snakkede om - jeg smilte bare og nikkede.

Nå, men er der nogen der ved om det vægbeslag kan holde et 37" PX80?

EDIT: Læste om det på HifiKlubbens hjemmeside, hvis det er det samme - det beslag jeg står til at købe er det kraftige af dem:
* Fås i to varianter: Max 60 kg eller en kraftigere version, som kan bære max 100 kg
* Passer til VESA standarderne 100x100 og 100x200 mm
Af ML
Jeg har lige købt en 42px80e , til det fandt jeg et beslag nede i føtex eletronikafdeling "Bigeasy" til 399,- der skulle kunne bære 60 kg.
Jeg har smidt det op og det virker da temlig solidt.
Af trinki
Hey

Jeg har efter at have studeret flatpanels.dk's forum besluttet mig for at købe PX80'eren.

Nu har jeg bare lige de sidste par spørgsmål som jeg håber at nogle af jer "kloge" kan hjælpe mig med.

A) Jeg kommer til at have imellem 2 m og 2½ m til skærmen, skal jeg vælge 37 el. 42 tommer?

B) Er der andre forskelle end størrelsen?

C) Er der andre ting jeg bør vide om dette tv inden jeg køber det?

D) Hvor meget regner i med at prisen kommer til at falde over sommeren
- Jeg er ude og sejle/rejse det meste af sommeren så vil lige høre om det kan betale sig at vente med at købe den til aug/sep?

Takker mange gange

Mvh.
Af Juice?
nogen update på hvornår anmeldelsen er færdig ? ;;)

kan ikke vente :(
Af kasperdall
hey,

har endelig fået mit 37PX80E fjernsyn og har indstillet det så jeg for et godt billede i SD men jeg kunne ikke finde nogle tips til hvordan jeg for det bedste billede når jeg spiller ps2....

er der nogen som har et forslag til hvilke indstillinger jeg skal lave om på?
Af johnbn
Jeg har et problem med mit px80.. Jeg kunne godt tænke mig at vise billeder på skærmen via SD-kort. Men når jeg sætter kortet i får jeg ikke andet end hvide thumbnails, som om at den ikke kan læse formatet. Den kan sagtens finde filoplysningerne (størrelse, dato) men altså intet billede. Billederne ligger i jpeg format, som skærmen jo understøtter. Nogen der ved hvad problemet kan være?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvilken slags SD kort er der tale om?
Af johnbn
Nu har jeg selvfølgelig ikke lige kortet i nærheden, men troede ellers kun, at der var en slags?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nej, der findes forskellige typer, hvoraf de nyeste er high-speed, som der godt kan være lidt kompatibilitetsproblemer med. Jeg er ikke sikker på at PX80 understøtter den hurtige type.
Af BlackJack
Jeg vil lige komme med en stor tak til alle, der har skrevet i denne tråd. Jeg har lige købt en 42PX80 og wauw et billede, det kommer jeg ikke til at fortryde.

Der følger lige en lile historie med. Jeg tog til Fleggård for at købe 37px80, da den var på tilbud til 6500, men da jeg kom derned havde de ikke nogle 37 tommer, men kun 42ern, jeg fik så tilbudt 42ern til 7500 inkl 4 års udvidet Panasonic garanti. Det sagde jeg så ja til og fik sælgeren til at sætte et vægbeslg med på regningen til 400, altså jeg skulle ha været af med 7900. Men da jeg skulle betale, kom jeg kun af med 7000 ialt, jeg kom til at betale 6700 for 42ern og 300 for vægbeslaget, om det var en regne fejl eller andet, det ved jeg ikke, men betalte og ud af butikken :)
Jeg kom efter en 37 til 6500 men fik en 42 til 6700 med udvidet garanti, så jeg klager ikke ;) , specielt med det billede :D
Af Schrum
BlackJack skrev:Jeg vil lige komme med en stor tak til alle, der har skrevet i denne tråd. Jeg har lige købt en 42PX80 og wauw et billede, det kommer jeg ikke til at fortryde.

Der følger lige en lile historie med. Jeg tog til Fleggård for at købe 37px80, da den var på tilbud til 6500, men da jeg kom derned havde de ikke nogle 37 tommer, men kun 42ern, jeg fik så tilbudt 42ern til 7500 inkl 4 års udvidet Panasonic garanti. Det sagde jeg så ja til og fik sælgeren til at sætte et vægbeslg med på regningen til 400, altså jeg skulle ha været af med 7900. Men da jeg skulle betale, kom jeg kun af med 7000 ialt, jeg kom til at betale 6700 for 42ern og 300 for vægbeslaget, om det var en regne fejl eller andet, det ved jeg ikke, men betalte og ud af butikken :)
Jeg kom efter en 37 til 6500 men fik en 42 til 6700 med udvidet garanti, så jeg klager ikke ;) , specielt med det billede :D
Puh ha, tillykke til dig :) det er vel hvad man kalder service :D
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13