17 nov 2025, 19:12
I forbindelse med Black kampagnerne har jeg besluttet at det er på tide at opgradere mit LG B7 55" TV.
Ud fra de nuværende tilbud har jeg kig på 3x 65" OLED TV, men jeg er usikker på hvad der giver bedst værdi for pengene.
De 3 jeg har kig på er
- LG C4
- LG C5
- Phillips OLED810
Vedr. C4 vs C5 er jeg i tvivl om det er de 2.000 kr. værd at gå fra 2024 til 2025 modellen. Og derudover er jeg i tvivl om Phillips er et bedre valg.
Ud fra testene her på siden ser det ud til der ikke er super meget forskel.
Til yderligere information kan jeg oplyse følgende:
- Jeg bruger en Google TV Streamer 4K boks og har derfor ikke nogen intentioner om at bruge TV'ets eget system
- Jeg har et stort vinduesparti der skinner ind på TV'et. Det tænker jeg er umuligt at undgå fuldstændigt, men hvis et af TV'erne håndterer det bedre vil det være et plus.
Jeg håber jeg kan få lidt hjælp. Mange tak :-)
Ud fra de nuværende tilbud har jeg kig på 3x 65" OLED TV, men jeg er usikker på hvad der giver bedst værdi for pengene.
De 3 jeg har kig på er
- LG C4
- LG C5
- Phillips OLED810
Vedr. C4 vs C5 er jeg i tvivl om det er de 2.000 kr. værd at gå fra 2024 til 2025 modellen. Og derudover er jeg i tvivl om Phillips er et bedre valg.
Ud fra testene her på siden ser det ud til der ikke er super meget forskel.
Til yderligere information kan jeg oplyse følgende:
- Jeg bruger en Google TV Streamer 4K boks og har derfor ikke nogen intentioner om at bruge TV'ets eget system
- Jeg har et stort vinduesparti der skinner ind på TV'et. Det tænker jeg er umuligt at undgå fuldstændigt, men hvis et af TV'erne håndterer det bedre vil det være et plus.
Jeg håber jeg kan få lidt hjælp. Mange tak :-)