Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BE66x
Jeg vil på det kraftigste advare mod at købe den nuværende Apple TV, fordi fjernbetjeningen alt for ofte mister forbindelsen til boksen (et kendt problem). Det er mig uforståeligt, at et firma som Apple kan sende et produkt på markedet, hvor så basal en funktion ikke virker ret godt.

Vi har den forrige model i soveværelset, og den er der ingen problemer med.

Der skulle komme en ny model senere i år, hvor de forhåbentlig har fixet det.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Der kan jo også via CEC bruges TV Remoten til ATVen.
Af Axlon
BE66x skrev: 12 mar 2025, 17:18 Jeg vil på det kraftigste advare mod at købe den nuværende Apple TV, fordi fjernbetjeningen alt for ofte mister forbindelsen til boksen (et kendt problem). Det er mig uforståeligt, at et firma som Apple kan sende et produkt på markedet, hvor så basal en funktion ikke virker ret godt.

Vi har den forrige model i soveværelset, og den er der ingen problemer med.

Der skulle komme en ny model senere i år, hvor de forhåbentlig har fixet det.
Har to ATV4k gen3 her i huset, og har aldrig oplevet problemer med fjernbetjeningen.
Af BE66x
Axlon skrev: 12 mar 2025, 17:33 Har to ATV4k gen3 her i huset, og har aldrig oplevet problemer med fjernbetjeningen.
Det er et velkendt problem, men det er da fint, at man kan være heldig ikke at opleve det. Jeg mener, Rasmus har skrevet om, at Apple har givet skylden på noget tredjeparts-indmad, og at man derfor selv har overtaget udviklingsarbejdet på bluetooth.