Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Flemming Larsen
Bjur skrev: 17 okt 2024, 09:06 Jeg bruger iTunes så længe som overhovedet muligt. Også når man bruger gavekort er den god at benytte, det tænker jeg ikke kan indløses på Apple TV.
I Apple TV appen, skal du bare trykke på dit navn og der kan du indløse alle de gavekort du vil.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Listen er blevet opdateret med en pulje nye og gamle film i 4K: Oversigt: Film i 4K HDR og Atmos på Apple TV (iTunes)

Alien: Romulus
Nattevagten 2 - Dæmoner går i arv
Deadpool & Wolverine
Twisters (2024)
Inside Out 2 (Inderst inde 2)
High Noon (Sheriffen)
Planet of The Apes (1968)

Shrek Forever After (Shrek den lykkelige)

Rocky Balboa (2006)
Paint Your Wagon (1970)

On the Waterfront (I storbyens havn, 1954)

The Warriors (1979)
Wolfs
Despicable Me 4
Bad Boys: Ride or Die
Kung Fu Panda 4

The Faculty (1998)
Anchorman: The Legend of Ron Burgundy (2004)
Purple Rain (1984)
Furiosa: A Mad Max Saga: Black & Chrome Edition
Migration

Hit Man
Fall Guy
Escape Room: Tournament of Champions
The Instigators
The Last of the Sea Women
Immaculate
One Life
IF - Fantasivenner
The Garfield Movie
Blink Twice
The Bikeriders
Horizon: An American Saga - Chapter 1
Back to Black
Fist of Fury (1976)
The Holdovers
The Exorcist: Believer
Boneyard
The Ministry of Ungentlemanly Warfare
The Watchers
Young Guns
Firebrand
Arcadian
Love Lies Bleeding
The American Society of Magical Negroes
Problemista
Damaged
The Dead Don't Hurt
Trap
I Saw the TV Glow
The Caine Mutiny Court-Martial
Lars er LOL
Paw Patrol: The Mighty Movie
Hammarskjold
The Strangers: Chapter 1
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Rasmus Larsen skrev: 28 aug 2024, 11:25 Den sjette sans (The Sixth Sense) og Signs kommer i 4K Dolby Vision, med gratis opgradering i Apple TV appen.

Disney åbner skattekisten: 'Den sjette sans' & 'Signs' kommer i 4K HDR
Så er Den sjette sans og Signs endelig landet i 4K Dolby Vision i Danmark. Signs koster kun 49 kr. i køb for tiden.

Den sjette sans her og Signs her.

Billede

Billede
Brugeravatar
Af Fidoble
I den danske butik er der to versioner af Den Sjette Sans. Generelt syntes jeg det er svært at sammenligne forskellige versioner, men er der nogen her der ved hvad forskellen er ud over prisen og titlen?
Den til 99 kr. hedder "Sjätte Sinnet / The Sixth Sense" og den til 49 kr. har den danske titel?
Af kamikazedk
Rasmus Larsen skrev: 17 okt 2024, 11:06 Ja den amerikanske iTunes er bedre og billigere :) Jeg har også en US-bruger, hvor jeg til tider tilfører gavekort og lejer film
Skal man bruge en VPN for at leje/se film via den amerikanske iTunes på Appletv? Og man kan ikke bare købe med sit normale visakort vel?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Man behøver ikke VPN. Man skal bare have en ekstra Apple-bruger, der er oprettet til det land, man gerne vil købe fra. Det er ikke lykkedes mig at tilknytte dansk kort, så jeg har i stedet købt iTunes-gavekort online. Der findes jo de her virtuelle betalingskort, men det har jeg ikke prøvet.
Af Flemming Larsen
Fidoble skrev: 24 okt 2024, 08:45 I den danske butik er der to versioner af Den Sjette Sans. Generelt syntes jeg det er svært at sammenligne forskellige versioner, men er der nogen her der ved hvad forskellen er ud over prisen og titlen?
Den til 99 kr. hedder "Sjätte Sinnet / The Sixth Sense" og den til 49 kr. har den danske titel?
Den til 49,- er uden Dolby Vision. Jeg prøvede at købe den i går. Har allerede bedt om at få penge tilbage.
  • 1
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 86