Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Spoxy
Er appen opdateret til nyeste version?
Jeg kører iPadOS, så ved ikke hvordan det ser ud i Android versionen.
Af Bjur
Spoxy skrev: 20 aug 2024, 13:04 Er appen opdateret til nyeste version?
Jeg kører iPadOS, så ved ikke hvordan det ser ud i Android versionen.
Ja den er opdateret til nyeste Android app og har også tjekket cc hjemmesiden. Kan ikke finde filteret.
Af Pelle
brea-ker skrev: 26 aug 2024, 15:57
Pelle skrev: 26 aug 2024, 14:41 Kan vi få "Galaxy Quest" på listen med manglende undertekster? :(
Yep men på en betingelse, at du klager :)
Sherlock Holmesede mig frem til den ansvarlige for digitale udgivelser hos den danske distributør og skrev til vedkommende. Min psykolog siger, han ikke kan gøre mere for mig :((
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Rasmus Larsen skrev: 03 jul 2024, 08:31 Her også et tip til digitale filmsamlere. 51 film der alle koster 39 kroner i købspris.

Filmklassikere til 39 kroner i Columbia Pictures' 100-års jubilæum
Der er i denne uge kommet en bunke nye titler til 39 kroner i købspris som del af jubilæet. Blandt andet:
- Taxi Driver
- Snatch
- Boyz n the Hood
- Dr. Strangelove
- Kramer vs. Kramer
- The Pursuit of Happiness
- Close Encounters of the Third Kind
- A Knight's Tale
- Life
- The Social Network
- A League of Their Own
- Gattaca
- Gandhi
- Panic Room
- Sound of Metal

Se også opdateringsboksen i selve artiklen.
Af Brixen
The Texas Chain Saw Massacre Er udkommet i 4K i biograferne i anledning af 50 års jubilæum.
Mon den bliver opgraderet, hvis jeg køber den i HD nu?
Af Flemming Larsen
Deadpool 1 & 2 er efter CheapCharts, udkommet 26 & 28/9 i nye udgaver i 4K. Jeg har dem begge i forvejen, også i 4K udgaver. Jeg kan ikke komme ind og se om der er nogen forskel. Og heller ikke se om mine gamle, ikke er til salg mere så de er udgået. Er der nogen som ikke har dem, og kan se om der kun er en udgave til salg?
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 86