17 okt 2024, 09:54
Gavekort kan også indløses via Apple TV og Apple Music appen på Windows: https://support.apple.com/en-us/118242# ... k%20Redeem.
Bjur skrev: ↑17 okt 2024, 09:06 Jeg bruger iTunes så længe som overhovedet muligt. Også når man bruger gavekort er den god at benytte, det tænker jeg ikke kan indløses på Apple TV.I Apple TV appen, skal du bare trykke på dit navn og der kan du indløse alle de gavekort du vil.
Rasmus Larsen skrev: ↑17 okt 2024, 12:56 Nypriserne er høje, men jeg synes ofte der er gode tilbud derinde.Har sendt PB
I hvilket land køber du?![]()
Rasmus Larsen skrev: ↑28 aug 2024, 11:25 Den sjette sans (The Sixth Sense) og Signs kommer i 4K Dolby Vision, med gratis opgradering i Apple TV appen.Så er Den sjette sans og Signs endelig landet i 4K Dolby Vision i Danmark. Signs koster kun 49 kr. i køb for tiden.
Disney åbner skattekisten: 'Den sjette sans' & 'Signs' kommer i 4K HDR

Rasmus Larsen skrev: ↑17 okt 2024, 11:06 Ja den amerikanske iTunes er bedre og billigereSkal man bruge en VPN for at leje/se film via den amerikanske iTunes på Appletv? Og man kan ikke bare købe med sit normale visakort vel?Jeg har også en US-bruger, hvor jeg til tider tilfører gavekort og lejer film
Fidoble skrev: ↑24 okt 2024, 08:45 I den danske butik er der to versioner af Den Sjette Sans. Generelt syntes jeg det er svært at sammenligne forskellige versioner, men er der nogen her der ved hvad forskellen er ud over prisen og titlen?Den til 49,- er uden Dolby Vision. Jeg prøvede at købe den i går. Har allerede bedt om at få penge tilbage.
Den til 99 kr. hedder "Sjätte Sinnet / The Sixth Sense" og den til 49 kr. har den danske titel?
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.