28 okt 2021, 21:46
Tillader mig lige at kopiere hvad moderator skrev om dette emne.
Med to timers brug af samme kanal hver dag, så forestiller jeg mig, at det er noget i stil med 30-50% af TVets tændte timer, som har disse statiske logoer? Det er kun de tændte timer, som tæller i denne sammenhæng, så det lyder bestemt ikke ulogisk, at det skulle give problemer.
PeterD skrev: ↑28 okt 2021, 19:37HejGeorge1 skrev: ↑27 okt 2021, 20:29 Suha med tv tændt 20/23 timer i døgnet er OLED næppe det rigtige valg. Tror ikke engang dette her OLED site ( det er min oplevelse af sitet og behøver ikke være andres) ville anbefale det. Bare 2 til 3 timer dagligt på et bisse logo vil give burn in over tid.Arghh..2-3 timer og så Burn In..?
Altså du køber heller ikke en spritny bil og kører den så højt op i omdrejninger at den begynder at ryge fra motorrummet efter 2 uger.
Nu er OLED efterhånden blevet bedre, ligesom LCD/QLED er blevet bedre. Sidstnævnte mangler dog lige det sidste for at kunne vippe Kongen af tronen.
Under alle omstændigheder lyder 20/23 timers tændt tv i døgnet meget, meget voldsomt og hvis det er et ufravigeligt krav så skal man vælge LCD skærm.
Alle ved/ burde vide at man med et OLED i de første hvad..100-130 timer? lige skruer lidt ned for lyset/ikke lader skærmen under et PS6 spil stå tændt i menuen mens du kører en tur til grænsen og henter billigere slik og dåser end herhjemme.
Tillader mig lige at kopiere hvad moderator skrev om dette emne.
Med to timers brug af samme kanal hver dag, så forestiller jeg mig, at det er noget i stil med 30-50% af TVets tændte timer, som har disse statiske logoer? Det er kun de tændte timer, som tæller i denne sammenhæng, så det lyder bestemt ikke ulogisk, at det skulle give problemer.