Log ind med sociale netværk
19 apr 2007, 15:18
Hejsa
Jeg har faktisk allerede modtaget skærmen i dag... temmelig hurtig ekspedition.
Jeg købte den via Dell, men var nu ellers fristet af ebay.
Det blev en rev. A04.
Jeg har faktisk allerede modtaget skærmen i dag... temmelig hurtig ekspedition.
Jeg købte den via Dell, men var nu ellers fristet af ebay.
Det blev en rev. A04.
30 apr 2007, 13:24
Jeg bestilte torsdag og fik leveret idag mandag kl. 11.
Skærmen er lækker, fejlfri og helt som forventet til prisen.
Den er dog ikke lige så sprød som min Samsung 244, men til gengæld også billigere. Men udemærket til netsurf, spil og office 2007 pakken.
Den er dog ikke lige så sprød som min Samsung 244, men til gengæld også billigere. Men udemærket til netsurf, spil og office 2007 pakken.
30 apr 2007, 19:14
ctacta skrev:Jeg bestilte torsdag og fik leveret idag mandag kl. 11.Har du haft sat 244T og Dell'en til samme computer? I så fald er jeg MEGET interesseret i at høre hvilken skærm der er bedst at spille på? Input lag, ghosting osv...
02 maj 2007, 19:47
244'eren er bedst, ingen tvivl, og ja på samme maskine med et 8800 kort. Den er mere sprød i farverne og konstrasten er bedre. Forskel i spil kender jeg ikke da jeg kun spiller Flight Sim X.
Ja jeg fik en revision 04.
Og ja jeg syntes stadig at skærmen er god til prisen.
Ja jeg fik en revision 04.
Og ja jeg syntes stadig at skærmen er god til prisen.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto