Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af madsdk
super-djon

På ebay.com eller dell.dk ?

Vil du skrive her hvad revision du får ?

Har forhørt Dell igen og de påstår stadig at man ikke er 100% sikker på
revision A04
Af super-djon
Hejsa

Jeg har faktisk allerede modtaget skærmen i dag... temmelig hurtig ekspedition.

Jeg købte den via Dell, men var nu ellers fristet af ebay.

Det blev en rev. A04.
Af Mech0z
Bah min stander er jammed idag :( kan ikke køre op og ned. ved ikke lige om jeg tør gøre noget ved det eller om jeg er tvunget til at sende standeren ind
Af marj
Jeg havde samme problem, og det hjalp at trykke let ned på skærmen og trykke på knappen bag på standeren
Af ctacta
Jeg bestilte torsdag og fik leveret idag mandag kl. 11.

Skærmen er lækker, fejlfri og helt som forventet til prisen.

Den er dog ikke lige så sprød som min Samsung 244, men til gengæld også billigere. Men udemærket til netsurf, spil og office 2007 pakken.
Af anarchoi
ctacta skrev:Jeg bestilte torsdag og fik leveret idag mandag kl. 11.

Skærmen er lækker, fejlfri og helt som forventet til prisen.

Den er dog ikke lige så sprød som min Samsung 244, men til gengæld også billigere. Men udemærket til netsurf, spil og office 2007 pakken.
Har du haft sat 244T og Dell'en til samme computer? I så fald er jeg MEGET interesseret i at høre hvilken skærm der er bedst at spille på? Input lag, ghosting osv...
Af madsdk
ctacta

Fik du også en A04 ?
Af ctacta
244'eren er bedst, ingen tvivl, og ja på samme maskine med et 8800 kort. Den er mere sprød i farverne og konstrasten er bedre. Forskel i spil kender jeg ikke da jeg kun spiller Flight Sim X.

Ja jeg fik en revision 04.

Og ja jeg syntes stadig at skærmen er god til prisen.
Af RasmusJ
Så er den lige blevet bestilt, den er nemlig på tilbud igen:)

Uhh, hvor jeg glæder mig. Selvom det nu er sørgeligt at skulle sige farvel til den gode gamle CRT skærm. (Nogen der har en kran, så jeg kan få den ned fra 4. sal :) )