Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej alle

Var egentlig klar til at bestille en Dell 2407 WFP Rev. A03, men kunne så se rundt omkring på nettet af Rev. A04 var på trapperne.
Kan se på flere forums i USA, at der er flere og flere der får en 04 når de bestiller en 2407.

Dell i DK siger de ikke har en dato for hvornår de kan leverer 04 i stedet for 03.

Er der nogen der har hørt noget, eller nogen der har fået en 04 her i DK

Hilsen
Homeuser
Af homeuser
Hej mig selv.

Har lige fået besked fra Dell idag.
De havde endelig fået fat på en gut i Ireland der vidste noget om deres monitors. De har haft A04 rev. i produktion siden januar, så det er den de leverer.

Så nu er der 1 stk. 2407wfp på vej til mig :)
Af Spaghetti
Meget interessant!

Har du modtaget skærmen endnu? Og er det en Rev.04 ?

Hvordan er skærmen og hvordan tjekker man hvilken revision skærmen er?

Mvh

Spaghetti
Af Wired
Rev. nummeret står uden på kassen som den leveres i, men den står også på et klistermærke bag på skærmen sammen med en stregkode. Der står Rev. A0? - hvor ? så er rev. nummeret. :)

Lyder godt at rev. 04 er ude i DK.

Homeuser, du må gerne skrive når du modtager din skærm - om det vitterligt er en A04.
Af homeuser
Hej
Ja jeg har fået min skærm. Bestilte den en onsdag og modtog den en fredag. Pænt hurtig levering.

Det er er en rev. A04 (det er nyeste fra Dell). Bagpå skærmen sidder der et klistermærke med serienr osv. Der står der Rev. A04. Det står desuden også udvendigt på kassen fra Dell (på et klistermærke)

Jeg synes det er en rigtig god skærm, lækker farver og ingen problemer med ghosting i FPS spil. Det skal siges at jeg på ingen måde er nogen skærmekspert.
Skærmens kvalitet i forhold til prisen er i mine øjne overovertruffen.
Af Spaghetti
Okay - så har jeg også bestilt sådan en fætter!

Spændt på leveringstiden. I en anden tråd herinde, modtager personen først skærmen d. 12/4
Af madsdk
Ringede til DELL 11-04 og fik fat i sælger, der ringede til Irland og fik at vide at A03 er versionen de sælger pt til 6300,kr

Mon de sælger ud af A03 når der er tilbud ?
Af marj
jeg bestilte i den her tilbudsperiode, og fik en A04 og ved der er en anden bruger herinde som gjorde det samme. Så jeg tror bare det er sælgeren der har fået forkert svar
Af Mech0z
Bestilte lige én idag. Håber det var et godt valg over 226BW ! /me håber på rev 04
Af Mech0z
homeuser skrev:Hej
Ja jeg har fået min skærm. Bestilte den en onsdag og modtog den en fredag. Pænt hurtig levering.
Sku missundelig :(

Ordredato: 13-04-2007
Forventet leveringdato (på eller inden denne dato): 24-04-2007
Af Spaghetti
rolig nu... du får skærmen indenfor et par dage...

Jeg var "ham den anden" herinde fra forummet som også bestilte samme skærm for nyligt. Jeg fik rev. A04.... Den funker bare perfekt... 6300 kr for en gude-skærm.
Af Mech0z
Spaghetti skrev:rolig nu... du får skærmen indenfor et par dage...

Jeg var "ham den anden" herinde fra forummet som også bestilte samme skærm for nyligt. Jeg fik rev. A04.... Den funker bare perfekt... 6300 kr for en gude-skærm.
Ja har lige tjekket Schenkers site og den siger den kommer på mandag :D glæder mig super meget! Går fra gammel 19" crt syncmaster 957MB så det bliver lidt specielt at komme så højt op størrelse
Af Spaghetti
Hehe samme her... Har haft en Sony 19" CRT i over 10 år som netop er blevet skiftet ud til denne 24" widescreen LCD fra Dell med en opløsning på 1920*1200 !!! Min Sony kunne godt vise 1600*1200 men det var meget gnidret... Så dette er min første LCD.

Det er en verden til forskel!
Af Mech0z
Så! Fik min idag, **** DEN ER STOR :D men damm det er lækkert og 1920x1200 er en nice opløsning.

Nogle der har nogle instillinger der kan anbefales?

Btw ingen pixelfejl som jeg lige ser det!