Log ind med sociale netværk
19 mar 2013, 22:52
ser frem til at høre hvor meget tv'et støjer og hvor let det har ved af få retention.
22 mar 2013, 19:55
Har haft det sat til nogle timer nu, billedet er lækkert, ingen støj. Eneste jeg synes er lidt træls er når solen står på er det lidt som et spejl, men når man tager nogle gardiner ned så ser man det ikke. Er virkelig glad for det synes jeg har fået rigtigt meget tv for lidt penge.
22 mar 2013, 19:57
En skam, at dette tilbud ikke var der, da du købte: http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... x-p50gt50y
23 mar 2013, 20:27
hmmm.. Er tilfreds med mit 42" endnu, så jeg må hellere vente, men det er da altid fristende med ny elektronik til en god pris.
24 mar 2013, 11:13
Tak for tilbagemeldingen
Jeg ser kun film/TV med nedrullede persienner, så jeg tror det også bliver en UT50 for mit vedkommende.. Hvad siger du til sortniveauet på den?
Jeg ser kun film/TV med nedrullede persienner, så jeg tror det også bliver en UT50 for mit vedkommende.. Hvad siger du til sortniveauet på den?
28 mar 2013, 21:13
Lige en update!
Jeg har købt nyt TV! Var i Tyskland med familien og endte så med at have en 55ST50 med hjem udover Slots Classic og Coca Cola.. Var i Media Markt (tror jeg den hedder), hvor de havde deres demomodel sat ned fra 12000 kr til 8500. Fik så yderligere 300 kr rabat og endte altså med en pris jeg ikke kunne afslå.. Den har stået tændt godt tusind timer, men synes at have læst at Panasonic regner med mange tusinde timer i deres nye plasma skærme (korrekt?). Desuden undgår jeg fabrikationsfejl - den er vidst gennemtestet!
Synes egentlig jeg gjorde en god handel og de var en fornøjelse at handle med dernede...
Jeg har købt nyt TV! Var i Tyskland med familien og endte så med at have en 55ST50 med hjem udover Slots Classic og Coca Cola.. Var i Media Markt (tror jeg den hedder), hvor de havde deres demomodel sat ned fra 12000 kr til 8500. Fik så yderligere 300 kr rabat og endte altså med en pris jeg ikke kunne afslå.. Den har stået tændt godt tusind timer, men synes at have læst at Panasonic regner med mange tusinde timer i deres nye plasma skærme (korrekt?). Desuden undgår jeg fabrikationsfejl - den er vidst gennemtestet!
Synes egentlig jeg gjorde en god handel og de var en fornøjelse at handle med dernede...
28 mar 2013, 21:29
Jeg kan sælge dig en helt ny Panasonic GT50Y model på Tirsdag når det bliver leveret..
Du kan hente det for 9000 kr.. Se det jo billigt
Du kan hente det for 9000 kr.. Se det jo billigt
03 apr 2013, 13:18
Nu har jeg fået mit TV sat op i min lejlighed - rigtig glad for det!
Hvad er jeres indstillinger til denne skærm? Har den på True Cinema og har slået de fleste "ekstra features" fra... Kan dog ikke nikke genkendende til det "nær perfekte" sortniveau.. Nogle tips?
Hvad er jeres indstillinger til denne skærm? Har den på True Cinema og har slået de fleste "ekstra features" fra... Kan dog ikke nikke genkendende til det "nær perfekte" sortniveau.. Nogle tips?
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto