Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mxl
Jeg har bestilt fra komplett, nu er jeg på ingen måde nogen ekspert, har selv haft rigtigt mange spørgsmål herinde før jeg købte et. Men jeg skal prøve og gøre mit bedste :D
Af mxl
Har haft det sat til nogle timer nu, billedet er lækkert, ingen støj. Eneste jeg synes er lidt træls er når solen står på er det lidt som et spejl, men når man tager nogle gardiner ned så ser man det ikke. Er virkelig glad for det synes jeg har fået rigtigt meget tv for lidt penge.
Af NielsB90
Tak for tilbagemeldingen :)

Jeg ser kun film/TV med nedrullede persienner, så jeg tror det også bliver en UT50 for mit vedkommende.. Hvad siger du til sortniveauet på den?
Af NielsB90
Lige en update!

Jeg har købt nyt TV! Var i Tyskland med familien og endte så med at have en 55ST50 med hjem udover Slots Classic og Coca Cola.. Var i Media Markt (tror jeg den hedder), hvor de havde deres demomodel sat ned fra 12000 kr til 8500. Fik så yderligere 300 kr rabat og endte altså med en pris jeg ikke kunne afslå.. Den har stået tændt godt tusind timer, men synes at have læst at Panasonic regner med mange tusinde timer i deres nye plasma skærme (korrekt?). Desuden undgår jeg fabrikationsfejl - den er vidst gennemtestet!

Synes egentlig jeg gjorde en god handel og de var en fornøjelse at handle med dernede...
Af NielsB90
Nu har jeg fået mit TV sat op i min lejlighed - rigtig glad for det!

Hvad er jeres indstillinger til denne skærm? Har den på True Cinema og har slået de fleste "ekstra features" fra... Kan dog ikke nikke genkendende til det "nær perfekte" sortniveau.. Nogle tips?