lgowner skrev:har man pengene, så køber man nu,
har man sparet op og ønsker en lang varing investering så venter man på den nyeste når vi nu er så tæt på de første kommer om 2-3 måneder.
er man nærig og slipper ikke pengene så let, så venter man da bare 3 år, så kan man købe den model i dba for en slik.
Langvarig investering er vist mest af alt en parodi når det kommer til elektronik - og særligt TV, som jo over de seneste år er blevet det store gadget-ræs. Der var en gang man havde TV til de ikke duede længere - nu skifter man dem ud når man ikke synes de har nok smarte features - og nej, jeg er ikke selv en skid bedre.
Jeg var dengang jeg købte mit TV helt sikker på jeg skulle have LCD, lige indtil jeg så et plasma og et LCD på væggen ved siden af hinanden. Det skal så siges at det var med analogt antennesignal - noget vi ikke længere benytter i vores hus. I dag synes jeg det er sværere - og ærlig talt, når TV'et først hænger alene hjemme i stuen, så er der ikke rigtig noget at sammenligne med.
Pengene har vi - men det har vi også om 2-3 måneder når de andre kommer ud. Derudover så er både jeg og konen nærige - og jeg tager aldrig et valgt før jeg har analyseret det fra mindst 100 vinkler - jeg havde bare et lille håb om at kunne springe nogle af vinklerne over hvis andre havde regnet dem ud for mig.
Indtil videre mange tak for alle jeres input. Og jeg hører stadig gerne flere input.