John_e skrev:furious jt skrev:Hej John.
Ja jeg ville købe tv'et igen hvis jeg kunne skrue tiden tilbage. Det er et lækkert tv!
Hvis du får et der brummer, så ring til sharp dk, så fixer de det over garantien.
Det lyder fedt, du købte dit fra England ikke ? Hvad gør man hvis det evt. er defekt på modtagelsen.?
EDIT: Suk, de har tilsyneladene fjernet 42" sharp fra krish nu. 
Det er jo er del mere man betaler her i Danmark for det, Er der nogen som har købt det andre steder med success?
Hvis det er defekt ved modtagelsen så kontakt krish av, de er meget hjælpsomme. Tvivlier dog på at der er stor risiko for de skulle være defekt, da rigtig mange har bestilt hos krish og jeg har endnu ikke hørt om nogle som skulle have modtaget et defekt tv. Bortset fra brummen selvfølgelig.
Bestil da bare 46" istedet for 42". Det er jo stadig mega billigt. Har selv 46"modellen og det er super!!
JEg har endnu ikke hørt fra sharp dk mht reperation. Jeg går ud fra de stadig er igang med at fremstille de nye komponenter.
Hvis jeg ikke har hørt fra dem inden udagangen af april, så ringer jeg til dem igen. De er meget flinke og hjælpsomme.