Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af vlx
Ja der er undertekster, du skal dog ind og slå dem til hver gang du tænder for fjernynnet. Der skulle muligvis komme en firmware opdatering over dvb-t nettet, men det ved sharp.dk sikker noget om da det jo nok er dem der bestiller det. Mener man min. købt for en uges transmition på digi-tv.dk af gangen
Af John_e
Hej gutter med et 42" sharp TV fra england.

Nu har jeg læst en masse om at det brummer osv.

Jeg overvejer at bestille et på samme måde som jer...

Kan i anbefale det på trods af "brummen?"

Og hvad koster det alt i alt?
Af John_e
*Og ville i gøre det igen hvis i kunne "skue tiden tilbage" evtuellle oplevelser vil jeg meget gerne høre om.

Jeg er specielt interesseret i hvordan det fungerer til PS3 og til spil fra PC.
Af furious jt
Hej John.

Ja jeg ville købe tv'et igen hvis jeg kunne skrue tiden tilbage. Det er et lækkert tv!

Hvis du får et der brummer, så ring til sharp dk, så fixer de det over garantien.
Af Mastman
John_e

Jeg er supertilfreds med mit Sharp LC42XD1E
Til PS3 er det ideelt. Man kan køre spil og film i 1080p
og så har jeg installeret Linux på PS3én som kører i 1080p
_
Af flydedokken
Har du hørt nyt fra sharp dk med de nye komponenter furious jt?
Og om vi kan få dem skiftet her i DK uden ekstra regning??
Af John_e
furious jt skrev:Hej John.

Ja jeg ville købe tv'et igen hvis jeg kunne skrue tiden tilbage. Det er et lækkert tv!

Hvis du får et der brummer, så ring til sharp dk, så fixer de det over garantien.
Det lyder fedt, du købte dit fra England ikke ? Hvad gør man hvis det evt. er defekt på modtagelsen.?

EDIT: Suk, de har tilsyneladene fjernet 42" sharp fra krish nu.

Det er jo er del mere man betaler her i Danmark for det, Er der nogen som har købt det andre steder med success?
Af furious jt
John_e skrev:
furious jt skrev:Hej John.

Det lyder fedt, du købte dit fra England ikke ? Hvad gør man hvis det evt. er defekt på modtagelsen.?

EDIT: Suk, de har tilsyneladene fjernet 42" sharp fra krish nu.

Det er jo er del mere man betaler her i Danmark for det, Er der nogen som har købt det andre steder med success?
Hvis det er defekt ved modtagelsen så kontakt krish av, de er meget hjælpsomme. Tvivlier dog på at der er stor risiko for de skulle være defekt, da rigtig mange har bestilt hos krish og jeg har endnu ikke hørt om nogle som skulle have modtaget et defekt tv. Bortset fra brummen selvfølgelig.
Bestil da bare 46" istedet for 42". Det er jo stadig mega billigt. Har selv 46"modellen og det er super!!

JEg har endnu ikke hørt fra sharp dk mht reperation. Jeg går ud fra de stadig er igang med at fremstille de nye komponenter.
Hvis jeg ikke har hørt fra dem inden udagangen af april, så ringer jeg til dem igen. De er meget flinke og hjælpsomme. :)
Af Joso.dk
Snakkede lige med John fra Krishav, og der kommer en ny sending 42" omkring d. 14/16 april.

De har nogle billige 42XD1E ligenu, men det er nogle der enten har været en tur hos en bruger eller med Sharp på rundtur .... Koster dog kun £900
Af Drunkenbrawl
furious jt:
har også skrevet til dem et par dage før påsken her, intet hørt endnu. så ser frem til hvis du nu får svar.
har som sagt en svag "mat" linie på mit 46# ligger heldighvis ikke mærke til den så tit men vil da gerne havde den væk ^^

gider dog ikke sende den til england. så slemt er det ikke.
men DK = så blir den pakket og sendt igen ;)
Af noget
Ang jer folk der har fået et tv der brumme fra blacklight delen fra england.. jeg har lige snakket med sharp og de siger at vi kan få dem lavet på garentien ved http://www.elektronikcentret.dk
men vi skulle skunde sig for de arbejder på at lave det sådan at sharp.dk ikke yder support og rep af parallel importeret tv.. ( det er for at komme parallel importen til livs de laver denne ændring sagde de..)

så nu glæder jeg mig bare til at få lavet mit 46xd1e, så jeg kan slippe for den summen
Af Drunkenbrawl
ja har også selv snakket lidt med dem nu. de gider bare ikke svare på spørgsmål som hvor langtid det evt kunne tage og om det koster noget da de tilbyder at hente mit tv hos mig. lidt skummelt. har sendt 2 emails med spørgsmål til dem. begge gange ignorere de eventuelle spørgsmål til forløbet og; ja snakker uden om. rimmelig provokerende.

Husk kære Sharp ejere; dem er jer der har tegnet forsikring, når tvét er et år gammelt så yder krish ingen forsikring mere og så tager den danske over så man bare skal hendvende sig hos dem hvis probs haves eller hammer tabes ^^

dumdidej. lyder da skod med paralel import. kan da ikke tro det gælder allerede købte vare, må vel være fra en vis dato af, ??=? ellers er det da lidt groft syntes jeg,!.
Af amadsen
der gælder nogle regler på tværs af lande grænser, men inden for EU... Hvilke ved jeg ikke, måske der er nogle der kan hjælpe?

Hilsen Alan, der fik leveret sin 37xd1e fra krish av i går, og som virker perfekt!!!! :D :D :D :D
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33