Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Morten12345
Hej Alle

Jeg skal have et nyt fjernsyn til mit værelse, og har kigget på især Samsungs fjernsyn...

Jeg har set et tilbud i Bilka, der starter i morgen, med et Samsung ue40es6545, hvad er forskellen på det, og Ue40es6575... Det koster 5800,-

Skal jeg købe det, eller har i nogle bedre idéer? Er blevet lidt hooked på Samsungs fjernsyn, og har overvejet at købe et i 7 serien, men vil det ikke give problemer med 800mHz signalet? Eller skal jeg give lidt mere og få et fjernsyn i 7'er serien?

Håber i kan hjælpe...

Mvh Morten Alstrup
Brugeravatar
Af edinger
FlatpanelsDK // SØG // ....processing....

• Nyt tv (link)

• Nyt tv til ca. 5.000 kr. link)

• Godt og billigt tv ønskes (link)

• Hjælp til køb af 37-42" tv (pris 5.000-8.000) (link)
Af Morten12345
Der var ingen af de links, der besvarede nogle af mine spørgsmål...:S
Brugeravatar
Af edinger
Uden at kende mellemregningerne kan der ikke svares meningsfyldt på dine spørgsmål.

Jeg tillader mig at forudsætte, at du ønsker mest muligt for pengene ift. det behov du måtte have og derfor foretrækker anbefalinger med noget mere tyngde end "jeg synes..." / "jeg ville vælge..." (?)
Af PeterD
Hvis du ønsker "mest muligt for pengene" skal du købe en plasmaskærm.

Billedet (farver og sortviveau) er typisk bedre end ved en LED/LCD skærm..

Skal du have en god LED/LCD skærm skal du typisk give 2000 kr. mere for en skærm som giver samme billedkvalitet som en plasmaskærm...

(Jeg får sikkert nogle hug for at skrive det sidste her, men med mindre du spiller meget konsolspil eller ønsker tvet heeelt faldt til væggen, er det bedst at kigge mod plasma skærme, hvis du ønsker samme kvalitet som de go'e gamle kassetv)