xcardman skrev:T_skaaning
det eneste du har bidraget med i denne debat er din egen mening hvordan et billede skal se ud
fint du indstiller dit eget udstyr efter hvad du synes er bedst, bare jeg ikke skal se på det
Hvis Rasmus havde samme holdning til hvordan billedekvalitet skulle se ud som dig.
så var der nok ikke mange som gad og se en test på flatpanels.
der er alså noget som hedder D65 og den forholder alle seriøse anmelder sig til
da jeg købte mit pio krp, var det netop udfra målinger fra forskellige site som laver anmeldelser ud fra d65.
ergo var jeg også tilfreds med mit køb, uden så meget som have set det inden køb.
Men et plus er dog du ikke er ansat i DR mere
Kære ven, D65 kan opnås på mange forskellige måder, derudover har de nye TV en masse billedmæssige funktioner, som slet ikke har indflydelse på, hvor hvidbalancen ligger.
Jeg er tilfreds med min aktivitet i denne tråd, idet jeg synes den fint illustrerer, hvordan Flatpanels er en forholdsvis indelukket konstellation, der ikke er lydhør for forslag til fornyelse/forandring - der er flere punkter, jeg har ønsket, man har taget i mente her på flatpanels for at overveje. Men man har ikke været lydhør for nye forslag men blot i stor stil besvaret med paraderne oppe. Det er lidt det samme billede man ser, når man i en tråd med temaet "hvilket tv bør jeg vælge?" foreslår et TV, som ikke er Panasonic. Da vælter de samme 5-6 personer ind hver gang og rotter sig sammen i et overbevisende flertal, som gør at hver eneste nye medlem her på sitet gang på gang falder for den samme foreslåede model.
Det er altså et inkarneret mindretal, der her på sitet dikterer de faglige vurderinger, og man er ikke særlig åben for faglige vurderinger udefra - disse elimeres hurtigt af det selv samme inkarnerede mindretal (Dette er både mine vurderinger og TÆNK's måde at anmelde på, jo en god illustrering af - Nej,I er helt på afveje, kun VI gør det på den rigtige måde; sådan lyder svaret fra Flatpanels.) - Et mindretal, som grundet stor aktivitet figurerer (på falsk vis optræder) som et flertal.
Det er den lektie, jeg har lært om Flatpanels i denne tråd.
Mht DR kan jeg fortrøste dig om, at jeg stadig er ansat herved. Jeg ville vise dig belæg, men foretrækker ærlig talt ikke at blive stalket. Samtidig tror jeg efterhånden, jeg kan ruske op med hvad som helst, uden nogle (som har været aktive i denne tråd) vil stole på det

Noget det igen viser en ret indelukket adfærd.