06 jan 2012, 13:35
Som Philips fanboy håber jeg Philips får lidt medvind på vejen, det er jo ingen statshemmelighed at en del herinde, ikke har mange rosende ord til overs for Philips - det håber jeg da diverse test kan ændre.
Det tyder på at deres nye 9606T leverer varen og det er glædeligt.
Håber forsat på at Ramus eller en af de andre, får mulighed for at teste fjernsynet. Så kan vi se om vores norske og danske venner er enige.
edinger skrev:Det er jo lige det.Ham_Der_Hansen skrev:Well spoken DarthPoxHvad grund skulle nogen dog have til at frygte det?
De frygter vel det, den norske test også kommer frem til:
Panasonics nye flaggskip, TX-P50VT30 kommer til kort mot Philips nye 9000-serie.
Det ville da kun være fantastisk, hvis barren kunne blive løftet yderligere.
Når VT30 ligger i top, skyldes det naturligvis alene præstationerne – de nøgne facts.
Og historisk har plasma jo sådan set hele tiden været i føretrøjen. Så at det stadig forholder sig sådan, kan vel ikke overraske nogen.
Det vil derimod være noget af et nybrud, hvis vores norske venners test – mod forventning – skulle stå til troende.
Men man har jo lov at håbe
Som Philips fanboy håber jeg Philips får lidt medvind på vejen, det er jo ingen statshemmelighed at en del herinde, ikke har mange rosende ord til overs for Philips - det håber jeg da diverse test kan ændre.
Det tyder på at deres nye 9606T leverer varen og det er glædeligt.
Håber forsat på at Ramus eller en af de andre, får mulighed for at teste fjernsynet. Så kan vi se om vores norske og danske venner er enige.