Sä skete det - efter at have brugt
dage... pä at laese anmeldelser pä flatpanels.dk gik turen til shoppen.
Med min fulde overbevisning om at köbe det nye Samsung LED TV, pga. pris og kvalitet synes at stemme stod man der foran TV vaeggen og kom i tvivl
Panasonics plasma TV stod super flot, men var desvärre for stort. Samsungs farver var forfaerdelige og remoten lignede en klods fra et plejehjem....det spillede bare ikke.
Ved siden af hang Philips 46PFL9706K/02 - billedet gengav farverne nästen som plasma og designet pä TV og remote var naemest klassisk. Mest imponerende var deres "Mottenaugen" teknologi... ingen tvivl om at det ville vaere en klar fordel i en stue fyldt med lamper mm.
Jeg var solgt - saelgerne (en dygtig en af slagsen...) viste mig ogsä deres 42PDL7906K/02 og mente at den var perfekt til sovevaerelset.... og der var ingen vej udenom. For det förste tror jeg ikke vi kunne baere vores 32" Loewe Mimo op af trappen - og for det andet er designet absolut super...some et Apple TV bör se ud. Det roeg ogsä i kurven og jeg glaeder mig sindsygt til at se dem haenge pä vaeggen
Nu til spörgsmälene - jeg har dyb dyb respekt for Jeres kalibrering, som viser nogle helt fantastiske resultater over standard instillingerne.
Kan jeg bruge Jeres kalibrering fra 46PFL9706H eller vil I lave en opdateret test af bäde
46PFL9706K/02 &
42PDL7906K/02 ?