Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JohnHammer
Rasmus Larsen skrev:Jeg kan ikke huske om den allerede er nævnt, men en anden interessant tjeneste er Vudu.
Hvad med Voddler? Jeg så da lige Harry Potter - dødsregalierne 1 igår som optakt til en tur i biffen :-)
Kostede godt nok 35,- men alligevel.
Er der andre tjenester tilgængeligt i DK? Voddler har heller ikke så mange film - og jeg må indrømme at alt VPN tunnel bøvl for at se film uden DK undertekster - det gider jeg ikke :-) :)
Af Barnabas
Rasmus Larsen skrev:Denne DNS-opsætning bør som udgangspunkt også kunne bruges til at få adgang til f.eks. Spotify, som mange danskere har kigget langt efter.
Spotify kræver at du har et Paypal eller kreditkort, der enten henviser til eller er udstedt i et af de lande, som Spotify officielt er ude i.

DNS er ikke vigtig i Spotify sammenhæng.
Af Baunsgaard
Jeg syntes lige der mangler en detalje i alt dette omkring at få unblock-us til at virke.

Min samsung kan ikke selv bekræfte overfor unblockUs at min IP er igang men en trail.

derfor skulle jeg først flytte DNS på en device som kunne dette, Jeg brugte min bærbar, det er der guide til på unblock, Da jeg havde bekræftet dette og dermed min IP og mailadresse, kunne min samsung skærm uden videre nulstilles og derefter hente alle US apps.

Nice.
Af claudie80
pa2412 skrev:Hej,

Hvis i vil hente Netflix til PS3 skal i gå ind på internettet via PS3 og søge på Netflix.com. Så kommer der en side frem hvor du har mulighed for at downloade Netflix app'en. Der er nedenstående link der bør komme:

Http://www.netflix.com/NRD/PS3WN
Det har jeg prøvet, men jeg får at vide at playstationstore at der ingen app er at downloade.

Det skal lige siges at jeg kun har ændret DNS numrene i min ps3 opsætning.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
JohnHammer skrev:
Rasmus Larsen skrev:Jeg kan ikke huske om den allerede er nævnt, men en anden interessant tjeneste er Vudu.
Hvad med Voddler? Jeg så da lige Harry Potter - dødsregalierne 1 igår som optakt til en tur i biffen :-)
Kostede godt nok 35,- men alligevel.
Er der andre tjenester tilgængeligt i DK? Voddler har heller ikke så mange film - og jeg må indrømme at alt VPN tunnel bøvl for at se film uden DK undertekster - det gider jeg ikke :-) :)
Voddler findes jo ikke på fladskærmene eller i nogen bokse. Tilslutter du så din bærbar til Tv'et? Personligt synes jeg det er langt mere bøvlet end blot at indtaste et DNS-nummer i sit Tv eller sin boks :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Baunsgaard skrev:Jeg syntes lige der mangler en detalje i alt dette omkring at få unblock-us til at virke.

Min samsung kan ikke selv bekræfte overfor unblockUs at min IP er igang men en trail.

derfor skulle jeg først flytte DNS på en device som kunne dette, Jeg brugte min bærbar, det er der guide til på unblock, Da jeg havde bekræftet dette og dermed min IP og mailadresse, kunne min samsung skærm uden videre nulstilles og derefter hente alle US apps.

Nice.
Det har du ret i. Det får jeg lige med i guiden.
Brugeravatar
Af soulgazer
Nogen der ved om det er muligt at få Netflix på Sharp LC-46LE831S ???

P.t. kan der kun findes apps for de lande man kan se når man opsætter TV'et til at starte med - uagtet at der er opsat US DNS...
Af ibanezx
Jeg har med success sat mit D7005 Samsung TV op med Unblock-US og netflix, men det vil ikke køre Blockbuster og Vudu apps, får beskeden at TV'et ikke befinder sig USA eller ikke er købt i USA (hvilket jo er korrekt), men hvorfor mon når nu Netflix nu virker?

Alle forslag til at fixe det er velkomne.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
soulgazer skrev:Nogen der ved om det er muligt at få Netflix på Sharp LC-46LE831S ???

P.t. kan der kun findes apps for de lande man kan se når man opsætter TV'et til at starte med - uagtet at der er opsat US DNS...
Jeg tror ikke det lader sig gøre. Jeg har bemærket, at visse producenter låser deres Tv til Europa-regionen. Det har jeg blandt andet bemærket hos Sharp og LG. Derfor kan man heller ikke umiddelbart åbne for de amerikanske tjenester, på trods af denne DNS-omdirigering.
Af TheGreatGazoo
Ja, begge tjenester tager Dankort. Men husk, at du kan prøve det gratis i en periode, før du kaster dig ud i betaling.
Har du betalt for netflix med et dansk kort? Jeg benytter primært gratis tjenester som f.eks hulu netop fordi den amerikanske billing er en kæp i hjulet.
Af nocity75
Jeg har registreret mit netflix med Visa/Dankort, det var ikke noget problem.
Af TheGreatGazoo
Jeg synes bare at det virker lidt sært at unblock-us har en guide til hvordan man opretter et fake us-kort hvis netflix ikke blokerer non-us kort/adresser
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 16