15. jul 2011, 15:50
Jeg kan ikke huske om den allerede er nævnt, men en anden interessant tjeneste er Vudu.
Rasmus Larsen skrev:Jeg kan ikke huske om den allerede er nævnt, men en anden interessant tjeneste er Vudu.Hvad med Voddler? Jeg så da lige Harry Potter - dødsregalierne 1 igår som optakt til en tur i biffen :-)
Rasmus Larsen skrev:Denne DNS-opsætning bør som udgangspunkt også kunne bruges til at få adgang til f.eks. Spotify, som mange danskere har kigget langt efter.Spotify kræver at du har et Paypal eller kreditkort, der enten henviser til eller er udstedt i et af de lande, som Spotify officielt er ude i.
pa2412 skrev:Hej,Det har jeg prøvet, men jeg får at vide at playstationstore at der ingen app er at downloade.
Hvis i vil hente Netflix til PS3 skal i gå ind på internettet via PS3 og søge på Netflix.com. Så kommer der en side frem hvor du har mulighed for at downloade Netflix app'en. Der er nedenstående link der bør komme:
Http://www.netflix.com/NRD/PS3WN
JohnHammer skrev:Voddler findes jo ikke på fladskærmene eller i nogen bokse. Tilslutter du så din bærbar til Tv'et? Personligt synes jeg det er langt mere bøvlet end blot at indtaste et DNS-nummer i sit Tv eller sin boksRasmus Larsen skrev:Jeg kan ikke huske om den allerede er nævnt, men en anden interessant tjeneste er Vudu.Hvad med Voddler? Jeg så da lige Harry Potter - dødsregalierne 1 igår som optakt til en tur i biffen :-)
Kostede godt nok 35,- men alligevel.
Er der andre tjenester tilgængeligt i DK? Voddler har heller ikke så mange film - og jeg må indrømme at alt VPN tunnel bøvl for at se film uden DK undertekster - det gider jeg ikke :-)
Baunsgaard skrev:Jeg syntes lige der mangler en detalje i alt dette omkring at få unblock-us til at virke.Det har du ret i. Det får jeg lige med i guiden.
Min samsung kan ikke selv bekræfte overfor unblockUs at min IP er igang men en trail.
derfor skulle jeg først flytte DNS på en device som kunne dette, Jeg brugte min bærbar, det er der guide til på unblock, Da jeg havde bekræftet dette og dermed min IP og mailadresse, kunne min samsung skærm uden videre nulstilles og derefter hente alle US apps.
Nice.
soulgazer skrev:Nogen der ved om det er muligt at få Netflix på Sharp LC-46LE831S ???Jeg tror ikke det lader sig gøre. Jeg har bemærket, at visse producenter låser deres Tv til Europa-regionen. Det har jeg blandt andet bemærket hos Sharp og LG. Derfor kan man heller ikke umiddelbart åbne for de amerikanske tjenester, på trods af denne DNS-omdirigering.
P.t. kan der kun findes apps for de lande man kan se når man opsætter TV'et til at starte med - uagtet at der er opsat US DNS...
Ja, begge tjenester tager Dankort. Men husk, at du kan prøve det gratis i en periode, før du kaster dig ud i betaling.Har du betalt for netflix med et dansk kort? Jeg benytter primært gratis tjenester som f.eks hulu netop fordi den amerikanske billing er en kæp i hjulet.