Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Xlander
Rasmus Larsen skrev:
Xlander skrev:På Samsung UE46D8005 kan der kun tastes den første del af DNS nummeret,der er ikke noget felt til den anden del af DNS nummeret???

Nå men har sat det op i min router og der virker det som det skal,kan jeg så på Samsung tv nul stille det og så starte forfra og så skulle det virke den vej da Samsung nu henter gemmen routeren der er opsat med den nye DNS ?
Jeg prøvede lidt frem og tilbage, og jeg ved faktisk ikke, hvad der gjorde tricket. Men jeg prøvede hvert faldat indtaste det første DNS-nummer i Samsung TV'et (det andet kan ikke indtastes, men det gør vist ikke noget), samt opsætte det i routeren. Siden da er det fjernet igen i routeren, men det virker stadig på Tv'et.

Du skal dog nulstille Tv'et før det virker. Jeg tror det er nok at åbne Smart Hub og vælge et andet land nede i højre hjørne, hvorefter Smart TV delen nulstilles, men det kan også være, at du skal helt ind og nustille Tv'et i menuen.
Tak for hjælpen Rasmus,jeg nul stillet bare Smart Tv og nu køre det bare :)
Brugeravatar
Af huntiedk
@Rasmus: Hvordan betalte du på Netflix? Jeg synes at det på unblock-us nævnes, at der kræves et amerikansk kreditkort for at oprette sig på Netflix...
Af Niklez
Hei.

Biter merke i at dette gjelder D 7000/8000 serien.

Jeg har fått tilgang til netflix gjennom Samsung D8005 sin nettleser, men ikke gjennom Samsung sin egen App vindu. Når jeg reseter tven(holder inne exit i mer enn 15 sekunder) får jeg kun Nordiske land å velge mellom. Er dette pga jeg har en 800(5) utgave? Finner ikke helt valget å velge USA.

Hva gjør jeg galt?
Af Mikkelmadsendk
Hej
Jeg har lige fået anskaffet mig adgang til Netflix.
Men er jeg den eneste, som er lidt skuffet over kvaliteten på filmene?

Hvordan får man sin PS3 til at virke med Netflix?

Hilsen
Mikkel
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Niklez skrev:Hei.

Jeg har fått tilgang til netflix gjennom Samsung D8005 sin nettleser, men ikke gjennom Samsung sin egen App vindu. Når jeg reseter tven(holder inne exit i mer enn 15 sekunder) får jeg kun Nordiske land å velge mellom. Er dette pga jeg har en 800(5) utgave? Finner ikke helt valget å velge USA.

Hva gjør jeg galt?
Kan du ikke ændre land inde i selve Smart Hub nede i højre hjørne?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Mikkelmadsendk skrev:Hej

Hilsen
Mikkel
Det er ikke alle film der er i HD-opløsning, men flere og flere bliver lagt ind har jeg lagt mærke til.

Jeg har ikke selv erfaring med PS3.
Af pa2412
Mikkelmadsendk skrev:
Hej

Hej Mikkel,

Du skal have en US adresse på din PS3 bruger og hvis du bruger Un-block US så har de en vejledning i hvordan du sætter PS3'en op.
Af jszpirt
men hvad med Samsung 2010-tv'er? Kan vi også få appen til at virke?
Brugeravatar
Af smitty
Mikkelmadsendk skrev:Hej

Hilsen
Mikkel
Nej, du er ikke den eneste. Jeg er heller ikke særlig imponeret. Det gælder både udvalget og kvalitet. Netflix understøtter ikke 5.1 lyd, når der er adgang via boxee box, som jeg bruger.

Ideén er supergod, men der er et stykke vej endnu.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Netflix giver mulighed for at vælge billedkvalitet, hvis man logger ind på sin bruger. Der er så vidt jeg husker 3 niveauer.

Derudover så tror jeg, at forskellige bokse bruger forskellige niveauer. Via Apple TV generation 2 er billedkvaliteten ganske pæn efter min mening - hvert fald sammenlignet med alt andet jeg har set streamet via internettet.
Af Chaui
Har netop prøvet at ændre DNS'en i min router, da fjernsynes ikke ser ud til at godtage manuel DNS settings.

Sidder også med en 8005 skærm, men der dukker stadig kun nordiske apps op under smart TV, og har trykket "D" og så nulstil. i snakker om man kan vælge land et sted os ?

Hvis man betaler for en DNS server, går jeg ud fra hastigheden bliver bedre. For denne gratis DNS server jeg kan prøve i 7 dage kører max 1-2 mbit.
Af Niklez
Rasmus Larsen skrev:
Niklez skrev:Hei.

Hva gjør jeg galt?
Kan du ikke ændre land inde i selve Smart Hub nede i højre hjørne?
Nei, jeg kan faktisk ikke finne den muligheten? Har kun standar inst der fra A B C D og ingen land valg.
Af Chaui
Har fået det til at virke på mit tv nu. prøvede pludselig igen at nulstille mit Smart tv, og da den startede op igen, slettede den alle apps og installerede alle de lækre usa apps :)

Edit: Kan ikke få Blockbuster, Cinemanow eller Vudu til at virke. der bliver jeg blokeret pga. de kun er lavet til amerikanske brugere/TV, har i andre samme problem ?
Senest rettet af Chaui 5. jul 2011, 21:03, rettet i alt 1 gang.
Af Quickmcj
Prøv Vudu HD i stedet, hvis i vil ha film i rigtig god kvalitet.

De har blandt andet 9Mbps 1080p video (Med mulighed for 20Mbps peaks) med dolby digital og de har MANGE film med dette :)

Både Vudu og Netflix virker på PS3.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16