5. jul 2011, 04:25
Rasmus Larsen skrev:Tak for hjælpen Rasmus,jeg nul stillet bare Smart Tv og nu køre det bareXlander skrev:På Samsung UE46D8005 kan der kun tastes den første del af DNS nummeret,der er ikke noget felt til den anden del af DNS nummeret???Jeg prøvede lidt frem og tilbage, og jeg ved faktisk ikke, hvad der gjorde tricket. Men jeg prøvede hvert faldat indtaste det første DNS-nummer i Samsung TV'et (det andet kan ikke indtastes, men det gør vist ikke noget), samt opsætte det i routeren. Siden da er det fjernet igen i routeren, men det virker stadig på Tv'et.
Nå men har sat det op i min router og der virker det som det skal,kan jeg så på Samsung tv nul stille det og så starte forfra og så skulle det virke den vej da Samsung nu henter gemmen routeren der er opsat med den nye DNS ?
Du skal dog nulstille Tv'et før det virker. Jeg tror det er nok at åbne Smart Hub og vælge et andet land nede i højre hjørne, hvorefter Smart TV delen nulstilles, men det kan også være, at du skal helt ind og nustille Tv'et i menuen.