Hej alle
Så fik jeg mit nye PS51D8005 som erstatning for mit PS50B855, der var gået bort til de evige elektronik marker.
Men jeg må sige at indtil videre, er jeg ikke udelukkende begejstret.
Syntes at billedet er grynet, hvilket jeg ikke oplevede på mit PS50B855. Dette er dog nok bare et spørgsmål om kalibrering, så jeg ser meget frem mod en test fra Rasmus. Således jeg kan få det indstillet ordentligt
Mht. Buzz oplever jeg intet overhovedet, det er helt stille (B
Men jeg har dog et andet problem, når jeg trykker på "Smart hub" knappen, så går det ikke længere ind i hub´n. Men der står bare et skilt oppe i højre hjørne, hvor på der står "download" Det forekommer mig lidt underligt, da hub´n vel er noget der ligger i tv´t, og altså ikke noget der skal downloades fra nettet ?
Det skal lige siges, at igår kunne jeg fint gå ind i hub´n. Men da jeg prøvede at vælge Yousee app´n, stod den også bare på downloader, uden at der skete mere. Jeg kunne heller ikke trykke på retur knappen, så jeg til sidst bare måtte slukke for tv´t.
Så nu vil jeg lige høre jer, om der er nogen der oplevet tilsvarende problem ? Eller om jeg måske har fået en om´r.
MVH
Steen