Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg tænkte at vi kunne bruge denne tråd til at samle nyhederne omkring Samsungs 2011 fladskærme, der bliver vist frem fra i dag.

Første nyhed er den nye 9-serie, der formentlig kommer til at hedde D9005 i Danmark.
Læs mere her: http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1294130108

Jeg opdaterer denne forumtråd løbende, når der kommer nye artikler op.

Hvad synes du om Samsungs nye modeller?
Af wcc
det er godt nok et flot tv de kommer med spc. den måde foden er lavet, glæder mig til at høre mere de næste dage. :)
Af Colt
Samme her!! glæder mig til at se især hvad samsung kommer med her den næste uges tid på CES.. Håber også man får en ide af hvornår det kommet på det danske marked.
Brugeravatar
Af 3Dbenny
Jeg tror ikke man bliver skuffet :o)

3DBenny
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Der er begyndt at dukke lidt billeder op på nettet af såkaldte D8000, D7000 og D6400 modeller forud for Samsungs presse-event. Der er også et billede af Samsungs nye trådløse oplader til 3D-briller.

Billede
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
Af 3Dbenny
Hvad sagde jeg, Det ser da forvildt ud.

3Dbenny
Af lennon
Ja, design og features fejler absolut ikke noget hos Samsung . Kunne være fedt hvis de løfter billedkvaliteten op på Pioneer eller Panasonic niveau . .
Af Colt
Syntes godt nok også det er nogen flotte modeller.

Glæder mig dog til at se hvordan de kommer til at stå mod LG's nano model..

Og så glæder mig også til at se hvilket plasma der evt. skal erstatte mit 7705 eller om led begynder at snige sig lidt ind.. Når nu de ligger så meget focus på at Black level bliver bedre..

Syntes dog også at LG's nye plasma ser skarp ud..

Men er vild med de går lidt hen imod LG's modeller med nettop den tynde kant osv. som vi har set lidt af allerede fra LG.!
Af Colt
:) udmærket..

Syntes dog ikke vi er ude i nogen designer skærm her da den jo er magen til 7705'eren og ellers bare i 8000 modellens grå endnu..

Så lige nu er det nok LED der har mest woauw effekt :)
Af Colt
0rrk bin there seen that already ;)

Du er hurtig ude til aften Rasmus keep it up.. Bliver spændene at se hvor meget nyt man er gået klip af imorgen efter et par timers søvn :)

Og ja de er fame flotte de nye samsung modeller..

Faldt også lige over deres plasma 6500 -

http://ces.cnet.com/8301-32254_1-200269 ... bcnetRiver
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 30