Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af CrazyA
Hej alle

Så fik jeg mit nye PS51D8005 som erstatning for mit PS50B855, der var gået bort til de evige elektronik marker.
Men jeg må sige at indtil videre, er jeg ikke udelukkende begejstret.
Syntes at billedet er grynet, hvilket jeg ikke oplevede på mit PS50B855. Dette er dog nok bare et spørgsmål om kalibrering, så jeg ser meget frem mod en test fra Rasmus. Således jeg kan få det indstillet ordentligt :)
Mht. Buzz oplever jeg intet overhovedet, det er helt stille (B
Men jeg har dog et andet problem, når jeg trykker på "Smart hub" knappen, så går det ikke længere ind i hub´n. Men der står bare et skilt oppe i højre hjørne, hvor på der står "download" Det forekommer mig lidt underligt, da hub´n vel er noget der ligger i tv´t, og altså ikke noget der skal downloades fra nettet ?
Det skal lige siges, at igår kunne jeg fint gå ind i hub´n. Men da jeg prøvede at vælge Yousee app´n, stod den også bare på downloader, uden at der skete mere. Jeg kunne heller ikke trykke på retur knappen, så jeg til sidst bare måtte slukke for tv´t.
Så nu vil jeg lige høre jer, om der er nogen der oplevet tilsvarende problem ? Eller om jeg måske har fået en om´r.

MVH

Steen
Af Martyr
Har du tilsluttet internet til TV'et?
Det er sikkert bare en opdatering du skal hente. Tror ikke du skal være bekymret.
Af mart198i
CrazyA skrev:Hej alle

Så fik jeg mit nye PS51D8005 som erstatning for mit PS50B855, der var gået bort til de evige elektronik marker.
Men jeg må sige at indtil videre, er jeg ikke udelukkende begejstret.
Syntes at billedet er grynet, hvilket jeg ikke oplevede på mit PS50B855. Dette er dog nok bare et spørgsmål om kalibrering, så jeg ser meget frem mod en test fra Rasmus. Således jeg kan få det indstillet ordentligt :)
Mht. Buzz oplever jeg intet overhovedet, det er helt stille (B
Men jeg har dog et andet problem, når jeg trykker på "Smart hub" knappen, så går det ikke længere ind i hub´n. Men der står bare et skilt oppe i højre hjørne, hvor på der står "download" Det forekommer mig lidt underligt, da hub´n vel er noget der ligger i tv´t, og altså ikke noget der skal downloades fra nettet ?
Det skal lige siges, at igår kunne jeg fint gå ind i hub´n. Men da jeg prøvede at vælge Yousee app´n, stod den også bare på downloader, uden at der skete mere. Jeg kunne heller ikke trykke på retur knappen, så jeg til sidst bare måtte slukke for tv´t.
Så nu vil jeg lige høre jer, om der er nogen der oplevet tilsvarende problem ? Eller om jeg måske har fået en om´r.

MVH

Steen
Det er fordi nogle apps skal downloades som fx yousee, facebook, Picasa og weather bug. Det samme gjorde den ved mig :) Det tager ca 10 minutter så bare vent på at den er færdig.
Brugeravatar
Af CrazyA
Hejsa

Ja nu virker det. Kan dog ikke få se de film jeg har købt på Yousee.tv Selvom jeg har logget på med den røde knap, samt tilføjet min Yousee konto under indstillinger. Men når jeg kigger under mine køb, står der bar noget med, at her vil jeg kunne se mine købte film. Hvis jeg ellers er logget ind, samt har tilføjet mit Yousee id. Det har jeg jo gjort, men alligevel er der intet :((
Nogen der er stødt på det problem ?

MVH

Steen
Brugeravatar
Af CrazyA
CrazyA skrev:Hejsa

Ja nu virker det. Kan dog ikke få se de film jeg har købt på Yousee.tv Selvom jeg har logget på med den røde knap, samt tilføjet min Yousee konto under indstillinger. Men når jeg kigger under mine køb, står der bar noget med, at her vil jeg kunne se mine købte film. Hvis jeg ellers er logget ind, samt har tilføjet mit Yousee id. Det har jeg jo gjort, men alligevel er der intet :((
Nogen der er stødt på det problem ?

MVH

Steen
Har lige set her på siden, at der åbenbart er mange med samme problem. Ser dog ikke ud til, at nogen har fundet en løsning :((
Af Freak1
fra 2010 63" til 2011 64" er der da temlig meget forskel. Tyndere ramme, anden fod, børstet stål vs. sort. Jeg havde så fortrukket den sorte ramme men det er måske bare mig.

Rasmus, her i planer om at få en plasma skærm ind til test snarest eller går der længe endnu? Dem i har skrevet som kommende tests er alle kommet.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Freak1 skrev:fra 2010 63" til 2011 64" er der da temlig meget forskel. Tyndere ramme, anden fod, børstet stål vs. sort. Jeg havde så fortrukket den sorte ramme men det er måske bare mig.

Rasmus, her i planer om at få en plasma skærm ind til test snarest eller går der længe endnu? Dem i har skrevet som kommende tests er alle kommet.
Jeg presser på at få plasma-modellerne ind også. Jeg ved dog ikke præcis hvornår det bliver muligt.
Af RickJ
Så fik man sq endelig hevet svinet i land, og er indtil videre ovenud tilfreds med mit køb af tv...pengene virker klart til at være godt givet ud :-)
Er der evt. nogen der ved om man kan tilslutte en mus til usb på tv'et til når man bruger browseren? Det kunne i hvert fald være ret lækkert og gøre det noget nemmere :-)

Har for øvrigt lige set dette anbefalede klip i full hd på nettet: http://vimeo.com/22439234
Af supermoy
Skrevet: Man 16. maj 2011, 23:34 Emne:

--------------------------------------------------------------------------------

Hejsa..

Jeg har lige et spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe mig med.
Ser en del live sport i HD over nettet, så kunne godt tænke mig at vide om internet delen i 8005 modellen kan klare at vise det i ordenlig kvalitet, eller om jeg stadig skal bruge min computer til at streame det ind på tv'et???

På forhånd tak.
Af RickJ
supermoy skrev: Hejsa..

Jeg har lige et spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe mig med.
Ser en del live sport i HD over nettet, så kunne godt tænke mig at vide om internet delen i 8005 modellen kan klare at vise det i ordenlig kvalitet, eller om jeg stadig skal bruge min computer til at streame det ind på tv'et???

På forhånd tak.
Nu er jeg stadigvæk totalt novice med mit tv, men jeg har i hvert fald set full hd på min "Vimeo" app, som selvfølgelig kører over nettet, og det er i hvert fald fremragende kvalitet :)
Af kaja69
Rasmus skriver at D6505 ikke har webbrowser. Det er ikke det som står her: http://content.hwigroup.net/images/arti ... series.jpg

Wupti skriver også "indbygget trådløst netværk med åben browser"

Er der nogen der kan bekræfte om browseren er der i D6505 og om den fungerer som en alm. browser med java og flash understøttelse?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
kaja69 skrev:Rasmus skriver at D6505 ikke har webbrowser. Det er ikke det som står her: http://content.hwigroup.net/images/arti ... series.jpg

Wupti skriver også "indbygget trådløst netværk med åben browser"

Er der nogen der kan bekræfte om browseren er der i D6505 og om den fungerer som en alm. browser med java og flash understøttelse?
Det ser ganske rigtigt ud til at D6505 også har web browser ifølge Samsungs egen side. Jeg får det opdateret i artiklen.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg har opdateret den store artikel om Samsungs 2011 faldskærme med de manglende LED-modelserier, herunder D6505, D5005, D4005. Der kan også ses priser på disse modeller under de respektive afsnit.

http://www.flatpanels.dk/artikel.php?su ... 1298531750

Testen af D8005 plasma kommer i øvrigt online meget snart. Vi har været ret hårdt ramt af vandmasserne i forbindelse med regnvejret, så jeg har været sat lidt tilbage på det seneste.
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30