22 jun 2010, 19:05
					 #105499
						        
										
										
					
					
Men til din information, så er det altid forretningens pligt at dække dine returudgifter. Alle udgifter forbundet med reklamation skal dækkes af forretningen.
Jeg har også hos Getmore bedt dem om at sende mig en returlabel, hvor de sendte mig det pr. mail.
Nogle forretninger foreslår, at du efterfølgende scanner postkvitteringen og sender til dem. Det er langt billigere og nemmere administrativt for dem, hvis de blot sørger for at sende en returlabel.
Måske vidste du godt dette i forvejen. Men jeg ville blot sørge for, at du ikke var i tvivl til en anden gang.
Held og lykke med afspilleren.
Mvh. Martin
					
										
					  															  
                                        
					                        
                
							Kozz skrev: Jeg købte min hos computersalg.dk. 10 4 service. Jeg får byttet min afspiller. Og det er med returlabel, så jeg ikke har yderligere fragt udgifter. Nice.Jeg har også fine erfaringer med Computersalg.
Men til din information, så er det altid forretningens pligt at dække dine returudgifter. Alle udgifter forbundet med reklamation skal dækkes af forretningen.
Jeg har også hos Getmore bedt dem om at sende mig en returlabel, hvor de sendte mig det pr. mail.
Nogle forretninger foreslår, at du efterfølgende scanner postkvitteringen og sender til dem. Det er langt billigere og nemmere administrativt for dem, hvis de blot sørger for at sende en returlabel.
Måske vidste du godt dette i forvejen. Men jeg ville blot sørge for, at du ikke var i tvivl til en anden gang.
Held og lykke med afspilleren.
Mvh. Martin



 Hvad er nu det for noget?
  Hvad er nu det for noget?

