Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kozz
Så købte jeg jo denne lille Sony BD 370. Og jeg er faktisk ret så imponeret over den. Den spiller fiiiiiiint DVDer, og BD er selvfølgelig tooop dollar :)

Men. Selvfølgelig er der et MEN.
Under afspilning af film, kan lyden forsvinde et par sekunder, flere gange i samme film. Det er både med BD og DVD. Den har sågar lige hentet seneste software, men det hjalp ikke.

Så er der en lille ting mere. Under afspilning af DVD/BD, så kommer der små lyde fra drevet. Lyden minder lidt om en "tænkende" HD. Kan ikke forklare det bedre.

Mon den er defekt, eller er det bare noget af det man må leve med, når man ikke har råd til en dyr afspiller?
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Se bare at få den byttet. Den er jo klart defekt.
Af Long John89
Har lidt samme problem med min BDP-370, dog det med at lyder som en tænkende HDD, syntes jeg kun er et problem når den skal indlæse disc'en...

Men det med at lyden forsvinder i et sekund eller to, har jeg bare troet var resultatet af et HDMi kable T-Hansen....
Af Kozz
Long John89 skrev:Har lidt samme problem med min BDP-370, dog det med at lyder som en tænkende HDD, syntes jeg kun er et problem når den skal indlæse disc'en...

Men det med at lyden forsvinder i et sekund eller to, har jeg bare troet var resultatet af et HDMi kable T-Hansen....
Den kære Nikolai Sonne fra SO EIN DING, sagde engang at et HDMI kabel, ikke skulle koste meget mere end en 50er. Og jeg tror han har ret. Ihverfald når det gælder kabler, som skal sættes sammen med "alm." udstyr.

Og det med "de små lyde" under afspilning. Hvis du er igang med at se en film og du muter lyden, kan du så intet høre fra maskinen?
Af Long John89
Ja han plejer som regel at ha ret... ;)

Nej har ikk prøvet at mute en film mens den afspiller, men kan jeg lige prøve næste gang... Jeg plejer bare at skrue godt op for lyden... Der skal være masser af lyd når man ser film... :D
Af Kozz
Long John89 skrev:Ja han plejer som regel at ha ret... ;)

Nej har ikk prøvet at mute en film mens den afspiller, men kan jeg lige prøve næste gang... Jeg plejer bare at skrue godt op for lyden... Der skal være masser af lyd når man ser film... :D
Der er 2 ting der gør, at jeg ofte ser film, med lav lydstyrke. Nummer 1. Tinnitus. Nummer 2. Min kone ligger som regl og sover i det frastødende lokale, til vores stue. Og jeg ser næsten altid film, sent om aftenen.

Derfor er det irriterende, med de der HD lyde :((
Af noxity
Kozz skrev: Nummer 2. Min kone ligger som regl og sover i det frastødende lokale, til vores stue.
Et frastødende soveværelse :D

Mon ikke du mener tilstødende ;)
Af Kozz
noxity skrev:
Kozz skrev: Nummer 2. Min kone ligger som regl og sover i det frastødende lokale, til vores stue.
Et frastødende soveværelse :D

Mon ikke du mener tilstødende ;)
Kender du ikke den joke?
Det er ligesom man siger "noget i den henretning" Jeg går lige ind, i det frastødende lokale :p 8)
Af Long John89
Kozz skrev:
Long John89 skrev:Ja han plejer som regel at ha ret... ;)

Der er 2 ting der gør, at jeg ofte ser film, med lav lydstyrke. Nummer 1. Tinnitus. Nummer 2. Min kone ligger som regl og sover i det frastødende lokale, til vores stue. Og jeg ser næsten altid film, sent om aftenen.

Derfor er det irriterende, med de der HD lyde :((
Hehe.. Nåårh ja okay, kan jeg godt se det ikk er helt nemt så... ;)
Af Kozz
.. Og nu har jeg lige sat min første BD film på (cloverfield) og lyden følger sgu ikke mundbevægelserne :( Hvad er nu det for noget?
Af Long John89
Fornemmer du oss det... Syntes oss at jeg har kunne fornemme det svagt...
Af Kozz
Nu har jeg rodet lidt med indstilningerne i lyddelen, på afspilleren i går og så over halvdelen af Cloverfield i går aftes, uden der var nogen udfald på lyden. Nu bliver det spændende, om det holder i længden...
Af Kozz
Nå, øv. Den lavede et enkelt lydudfald alligevel.
Har nogen af jer andre, kontaktet Sony, omkring dette problem?