Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mhca
Kozz skrev: Jeg købte min hos computersalg.dk. 10 4 service. Jeg får byttet min afspiller. Og det er med returlabel, så jeg ikke har yderligere fragt udgifter. Nice.
Jeg har også fine erfaringer med Computersalg.

Men til din information, så er det altid forretningens pligt at dække dine returudgifter. Alle udgifter forbundet med reklamation skal dækkes af forretningen.
Jeg har også hos Getmore bedt dem om at sende mig en returlabel, hvor de sendte mig det pr. mail.

Nogle forretninger foreslår, at du efterfølgende scanner postkvitteringen og sender til dem. Det er langt billigere og nemmere administrativt for dem, hvis de blot sørger for at sende en returlabel.

Måske vidste du godt dette i forvejen. Men jeg ville blot sørge for, at du ikke var i tvivl til en anden gang.

Held og lykke med afspilleren.

Mvh. Martin
Af Kozz
mhca skrev:
Kozz skrev: Jeg købte min hos computersalg.dk. 10 4 service. Jeg får byttet min afspiller. Og det er med returlabel, så jeg ikke har yderligere fragt udgifter. Nice.
Jeg har også fine erfaringer med Computersalg.

Men til din information, så er det altid forretningens pligt at dække dine returudgifter. Alle udgifter forbundet med reklamation skal dækkes af forretningen.
Jeg har også hos Getmore bedt dem om at sende mig en returlabel, hvor de sendte mig det pr. mail.

Nogle forretninger foreslår, at du efterfølgende scanner postkvitteringen og sender til dem. Det er langt billigere og nemmere administrativt for dem, hvis de blot sørger for at sende en returlabel.

Måske vidste du godt dette i forvejen. Men jeg ville blot sørge for, at du ikke var i tvivl til en anden gang.

Held og lykke med afspilleren.

Mvh. Martin
Det var jeg faktisk ikke klar over. Så mange tak for info :)
Af Kozz
Kozz skrev:.. Og nu har jeg lige sat min første BD film på (cloverfield) og lyden følger sgu ikke mundbevægelserne :( Hvad er nu det for noget?
Jeg skal lige sige, at jeg fik trods alt, lyden til at følge mundbevægelserne. Så er dét på plads.

Jeg tror det var fordi, at jeg skiftede fra surround, til stereo, inde i afspillerens menu. (har nemlig ikke surround)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
HVis du har et fungerende setup nu, vil du så ikke poste dine samlede indstillinger så andre (læs: mig :) ) kan få glæde af dem?
Af Kozz
yakken skrev:HVis du har et fungerende setup nu, vil du så ikke poste dine samlede indstillinger så andre (læs: mig :) ) kan få glæde af dem?
Jo, det vil jeg gerne. Men nu skal jeg have byttet maskinen. Og så er det forfra igen.

Denne tråd, er slet ikke slut..
Af Long John89
Har lige indlevereret min til midt-data idag, så nu må se hvor lang der går inden de erkender at jeg skal ha' en ny afspiller til, da det formentlig ikk er noget man lige kan lave...
Af Kratz
Jeg tror desværre ikke I er de eneste som har problemer med lydudfald på 370.
Jeg faldt over denne tråd på WhatHifi: http://community.whathifi.com/forums/2/ ... hread.aspx
Må indrømme jeg ikke har læst den igennem, men måske der er lidt hjælp at hente.
Af Kratz
Ups, hvor pinligt! O_O
Har skimmet tråden, men det gik da vist lidt for hurtigt...
Af Kozz
Noget nyt fra nogen?

Jeg skal sende min afspiller retur i dag.
Af Kratz
Det ser ud til Sony nu har erkendt problemet og er på vej med en firmware opdatering som skulle være tilgængelig i morgen:

"Hello all,

My name is John Cobb and I work for Sony Product Quality here in the UK

We are sorry to hear of the issues you are experiencing with your Sony BDP-S370s and Sony TVs, but are pleased to inform you that we have identified the problem and have developed a software countermeasure to correct it.

The software, version number M03.R.623 (S370), or M04.R.624 (S470/S570) will be available as of 7th July.

There are two methods for updating, via network connection for units connected to the internet which have Network Update enabled or alternatively an upgrade disc can be made using the software which will be available on our Customer support website.

Here you will find full instructions on both upgrade methods."

Zappet fra: http://community.whathifi.com/forums/8/ ... hread.aspx
Af Kozz
Kratz skrev:Det ser ud til Sony nu har erkendt problemet og er på vej med en firmware opdatering som skulle være tilgængelig i morgen:

"Hello all,

My name is John Cobb and I work for Sony Product Quality here in the UK

We are sorry to hear of the issues you are experiencing with your Sony BDP-S370s and Sony TVs, but are pleased to inform you that we have identified the problem and have developed a software countermeasure to correct it.

The software, version number M03.R.623 (S370), or M04.R.624 (S470/S570) will be available as of 7th July.

There are two methods for updating, via network connection for units connected to the internet which have Network Update enabled or alternatively an upgrade disc can be made using the software which will be available on our Customer support website.

Here you will find full instructions on both upgrade methods."

Zappet fra: http://community.whathifi.com/forums/8/ ... hread.aspx
Rigtig godt at høre.
Jeg fik byttet min maskine, men har ikke set en film på den endnu.
Vi må håbe den firmware virker, efter hensigten :)

Supergod lille maskine jo 8)
Af Kozz
Så. Nu er min lille BD maskine updatet.
Nu skal det jo blive spændende. Hvis dette problem nu er fortid, så må denne maskine, sguda gå hen og blive et lille hit :)
Af Long John89
Har været på ferie i de sidste par uger, så har ikk haft mulighed for at lave en update...

Men kunne se at jeg har fået min afspiller retur fra midt-data, hvor der stod at den havde været sendt ind til sony, som havde opdateret firmwaren...
Har dog endnu ikk haft tid til at se en film, for at se om problemet skulle være væk... :)