Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af renejr
Så er jeg også klar til VM... Har lige været inde og bestille 1 stk. TV. :p
Brugeravatar
Af laurberg
kanon. så er der registreret 6 bestillinger
Af Flemming Larsen
Jeg tror jeg vil levere mit tilbage til dem, og så få den på fælleskøb.
Jeg gav for kort tid siden 14500kr kun for tv. Så jeg føler mig lidt snydt.
Oveni, så havde jeg fået en mandagsmodel, den var bare helt kaput. Og de var da ret gode til at ombytte det hos fladskærmen, men jeg er lidt irriteret over prisen falder så hurtigt.
Brugeravatar
Af laurberg
hejsa.
Holder lige lidt liv i tråden, her. Så den ikke for putter sig i bunden af forummet.
Jeg har registreret 6 bestillinger, hvis der ikke kommer flere, håber
jeg dette er nok til få fjernsyn til prisen jeg forhandlede. fladskærmsshoppen sagde ihvertifald ok! til 5-10 stk.
Men i har stadig chanchen til bestille.
Af Brøndum
Argggh sku lige til at bestille men så er linket inaktivt
Brugeravatar
Af laurberg
argghh. Det er det da osse.
Har jeg intet fået besked om fra fladskærmsshoppen.
Men har skrevet til dem, for lidt siden.
Så brøndum, hæng lige på imorgen, så ved jeg mere. tror de har lukket for idag og ikke besvare mai mere idag.
Af Brøndum
lyder godt... ville være småtræls at ryge af vognen når man er så tæt på ;)
Af khv
khv skrev:
khv skrev:Hej laurberg
er også med på "vognen" m.h.t. UE40C8705
er det muligt at bytte vægbeslag med wireless dongle?
:)
:) har bestilt 1 stk. ue40c8705 - hilsen khv
Brugeravatar
Af laurberg
khv skrev:
khv skrev:
khv skrev:Hej laurberg
er også med på "vognen" m.h.t. UE40C8705
er det muligt at bytte vægbeslag med wireless dongle?
:)
:) har bestilt 1 stk. ue40c8705 - hilsen khv
tak khv. har talt dig med i den samlede optælling-6 stk. du sendte jo en pm
Af martinbj
Bestilte 1 stk. ue40c8705 fredag aften.
Glæder mig til at få det..
Af v.gt
Jeg har også kigget seriøst på den skærm, så snart linket igen er aktivt, melder jeg mig med i sammenkøbet, og får lidt ekstra for pengene.
Brugeravatar
Af laurberg
Hej.
Jeg har foreslået fladskærmsshoppen at åbne linket igen og dens varighed til onsdag eftermiddag 16.00.
Så i skal sq være der, hvis i vil være med...
Brugeravatar
Af laurberg
Hej.
Har lige modtaget besked, fra fladskærmsshoppen.
De skriver:
Vi er oppe på 15 stk. nu og for sikre jer en rimelig leveringstid, har vi lagt en bestilling på 15 stk. hos leverandøren i går.
Til dem som ikke nåede med denne gang, må vi kigge på et nyt fælleskøb på et senere tidspunkt (dette Værende, når alle 15 stk er levert)

Jeg vil prøve "Hvis der er tilslutning nok.Et nyt fælleskøb i hus. Men i må så love mig, at i giver besked på tråden, når i har bestilt, ellers kan jeg ikke følge med. Troede ikke andet vi havde 6 bestillinger, for de 7 resterende havde ikke givet besked.
Af v.gt
laurberg skrev:Hej.
Har lige modtaget besked, fra fladskærmsshoppen.
De skriver:
Vi er oppe på 15 stk. nu og for sikre jer en rimelig leveringstid, har vi lagt en bestilling på 15 stk. hos leverandøren i går.
Til dem som ikke nåede med denne gang, må vi kigge på et nyt fælleskøb på et senere tidspunkt (dette Værende, når alle 15 stk er levert)

Jeg vil prøve "Hvis der er tilslutning nok.Et nyt fælleskøb i hus. Men i må så love mig, at i giver besked på tråden, når i har bestilt, ellers kan jeg ikke følge med. Troede ikke andet vi havde 6 bestillinger, for de 7 resterende havde ikke givet besked.
Jeg er helt sikkert med, hvis der bliver en omgang mere inden for rimelig tid (Skulle gerne være klar til VM)