Log ind med sociale netværk
29 maj 2010, 10:31
Jeg tror jeg vil levere mit tilbage til dem, og så få den på fælleskøb.
Jeg gav for kort tid siden 14500kr kun for tv. Så jeg føler mig lidt snydt.
Oveni, så havde jeg fået en mandagsmodel, den var bare helt kaput. Og de var da ret gode til at ombytte det hos fladskærmen, men jeg er lidt irriteret over prisen falder så hurtigt.
Jeg gav for kort tid siden 14500kr kun for tv. Så jeg føler mig lidt snydt.
Oveni, så havde jeg fået en mandagsmodel, den var bare helt kaput. Og de var da ret gode til at ombytte det hos fladskærmen, men jeg er lidt irriteret over prisen falder så hurtigt.
Mvh
Flemming Larsen
Flemming Larsen
31 maj 2010, 14:11
hejsa.
Holder lige lidt liv i tråden, her. Så den ikke for putter sig i bunden af forummet.
Jeg har registreret 6 bestillinger, hvis der ikke kommer flere, håber
jeg dette er nok til få fjernsyn til prisen jeg forhandlede. fladskærmsshoppen sagde ihvertifald ok! til 5-10 stk.
Men i har stadig chanchen til bestille.
Holder lige lidt liv i tråden, her. Så den ikke for putter sig i bunden af forummet.
Jeg har registreret 6 bestillinger, hvis der ikke kommer flere, håber
jeg dette er nok til få fjernsyn til prisen jeg forhandlede. fladskærmsshoppen sagde ihvertifald ok! til 5-10 stk.
Men i har stadig chanchen til bestille.
31 maj 2010, 18:58
har bestilt 1 stk. ue40c8705 - hilsen khv
khv skrev:khv skrev:Hej laurberger det muligt at bytte vægbeslag med wireless dongle?
er også med på "vognen" m.h.t. UE40C8705
31 maj 2010, 19:17
khv skrev:tak khv. har talt dig med i den samlede optælling-6 stk. du sendte jo en pmkhv skrev:khv skrev:Hej laurberger det muligt at bytte vægbeslag med wireless dongle?
er også med på "vognen" m.h.t. UE40C8705![]()
har bestilt 1 stk. ue40c8705 - hilsen khv
01 jun 2010, 10:19
Hej.
Har lige modtaget besked, fra fladskærmsshoppen.
De skriver:
Vi er oppe på 15 stk. nu og for sikre jer en rimelig leveringstid, har vi lagt en bestilling på 15 stk. hos leverandøren i går.
Til dem som ikke nåede med denne gang, må vi kigge på et nyt fælleskøb på et senere tidspunkt (dette Værende, når alle 15 stk er levert)
Jeg vil prøve "Hvis der er tilslutning nok.Et nyt fælleskøb i hus. Men i må så love mig, at i giver besked på tråden, når i har bestilt, ellers kan jeg ikke følge med. Troede ikke andet vi havde 6 bestillinger, for de 7 resterende havde ikke givet besked.
De skriver:
Vi er oppe på 15 stk. nu og for sikre jer en rimelig leveringstid, har vi lagt en bestilling på 15 stk. hos leverandøren i går.
Til dem som ikke nåede med denne gang, må vi kigge på et nyt fælleskøb på et senere tidspunkt (dette Værende, når alle 15 stk er levert)
Jeg vil prøve "Hvis der er tilslutning nok.Et nyt fælleskøb i hus. Men i må så love mig, at i giver besked på tråden, når i har bestilt, ellers kan jeg ikke følge med. Troede ikke andet vi havde 6 bestillinger, for de 7 resterende havde ikke givet besked.
01 jun 2010, 15:43
laurberg skrev:Hej.Jeg er helt sikkert med, hvis der bliver en omgang mere inden for rimelig tid (Skulle gerne være klar til VM)
De skriver:
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto