Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Så smider jeg da linket til sammenkøb her øverst, på opfordring fra noxity...

http://www.onlineprice.dk/product.asp?product=1140

Til dem der hellere vil have Samsung Wireless Donglen, istedet for beslaget.
I skal bare skrive dette i feltet "bemærkninger" når der bestilles

I må meget gerne give en melding, når i har bestilt, så vi kan følge med i hvor mange bestillinger.

SAMSUNG UE40C8705 + BRATECK LED VÆGBESLAG
Pris: DKK 13.495,00

FORVENTES PÅ LAGER UGE 23/24
Model nr.: UE40C8705XS / XXE ( DK MODEL )

Linket til sammenkøb er aktiv igen...

----------------------------------------------------
Hej.
Var der ingen, som var interesseret i Samkøb på 40" C8705. Måske vedkommende, der forhandlede 46" hos fladskærmsshoppen vill prøve at få en god pris i hus.
Senest rettet af laurberg 28 maj 2010, 10:11, rettet i alt 10 gange.
Af mhca
Vedkommende, der forhandlede 46" hjem hos Fladskærmsshoppen, har ingen relation til virksomheden.
Det ville derfor undre mig, hvis han ville besvære sig med at indhente 40" tilbud hjem.

Jeg vil derimod opfordre til, at du selv tager initiativet, hvis interessen viser sig at være stor nok.
Senest rettet af mhca 25 maj 2010, 07:37, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af laurberg
jamen, så lad os da se, om der er tilslutninger nok. havde tænkt mig at prisen skulle være 12499,- med beslag. vil da starte der.
Hvis der er nok tilslutninger, går ud fra der skal være 10 stk for at få et sammenkøb i hus. Tager jeg kontakt til fladskærmshoppen
Af renejr
Jeg er helt klar interesseret, ser frem til at høre hvad prisen bliver...
Af snoopy
jeg kunne også godt være interesseret
Af Callahan
Det lyder rigtigt spændende med denne model om der kan laves noget samkøb på denne model.
Vil dog lige sige at man på http://www.dustin.dk/pd_5010443683.aspx kan få UE40C8705+wallmount for 11.399. Så prøv at gå evt mere ned end de 12.500 der er blevet sigtet efter.

Mvh
Callahan
Af noxity
Hvornår lærer folk at læse ?

Prisen på Dustin Home er EKSKLUSIV moms. Den pris du skal sammenligne med er altså 14.899kr.
Af Callahan
Ja ja det kan jeg godt se nu, men når man ikke er vant til sider med eks moms så ser man ikke efter sådan noget
Af Dizzy
noxity skrev:Hvornår lærer folk at læse ?

Prisen på Dustin Home er EKSKLUSIV moms. Den pris du skal sammenligne med er altså 14.899kr.
Priserne er inkl. moms, hvis folk vælger "Privat" i starten. Ved ikke hvorfor privatkunder vælger erhverv? Måske tror de, et "samkøb" hører ind der.
Af mhca
noxity skrev:Hvornår lærer folk at læse ?

Faktisk er prisen på Dustin Home inkl. moms, mens den på Dustin er ex. moms :-)
Men ja, man skal sørge for at være vågen.
Brugeravatar
Af laurberg
Hej. Jeg tager kontakt til fladskærmsshoppen senere på dagen. Hvis jeg kan få skærmen mellem 12000 - 12495,- med beslag (Måske der kan forhandles et wireless dongle med) må det vel siges at være en oki pris.
Af Gubbi
Super spændende - jeg er også meget interesseret! :)
Brugeravatar
Af laurberg
Så blev jeg færdig med forhandlingen. Tro mig, jeg har virkelig prøvet at presse citronen til det yderste.

Slutprisen blev på 13495 + ULTRA-SLIM VÆGBESLAG: BRATECK LED-1.
Der er åbenbart ikke lige så stor rabat på de mindre skærme, som de store, hentyder til 46 og 55" skærme. Nå men, lad os se om vi kan få samlet nok, så jeg kan få et link fra fladskærmsshoppen til sammenkøb.
Brugeravatar
Af laurberg
Håber der er flere, der vil være med på dette sammenkøb.
giv en melding