Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

kabri skrev: 8. jul 2024, 14:21 Blev masters of the air lidt en fuser? Jeg ventede til alle afsnit var ude og jeg synes serien er fed.. der har ikke været meget hype eller snak om den.
"Fuser" synes jeg sagtens, at du kan kalde serien. Men nok mest fordi, at serien qua sin status som "efterfølger" til Band of Brothers var ventet helt enormt. De første historier om Master of the Air er vel 10 år gamle, så hypen har været i gang længe.

Serien i sig selv var udmærket, egentlig, men ikke noget der for alvor var rigtig godt. Kampscenerne led under, at de foregik i luften fremfor på landjorden - og derfor var der langt mere åbenlys CGI i brug end vi ellers nok havde oplevet.
Jeg var lidt skuffet specielt fordi forventningerne var så store. Har set Band of Brothers og The Pacific en del gange og var i Normandiet sidste år og så de steder de var og havde ventet i over 10 år på den skulle komme så kunne næsten også kun skuffe.
Jeg synes den var lang tid om at komme igang og være kvalitetsmæssigt i samme genre som de to andre serier. Det var kun få afsnit der var høj kvalitet, men mest af alt manglede jeg at kunne relatere til hovedrollerne der virkede lidt intetsigende pånær lige Bucky der var farverig. Men den er flot lavet.

Band of Brothers 10/10
The Pacific stort 8/10
Masters of the Air lille 7/10.