Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af julle.p
#26416
Hej alle.

Jeg står og skal købe et LCD-TV og fandt den helt rette forhandler. Men nu har jeg da glemt internetadressen og jeg fandt ham ikke via edbpriser.dk men på en anden tilfældig måde som jeg jo heller ikke kan huske.... Så nu håber jeg i kan hjælpe mig..

Han holder til i KBH området og har et rigtig godt ry for god service. Han har desuden gratis fragt i hele DK! Så vidt jeg husker er hjemmesiden med en blå baggrund... Jeg håber i kan hjælpe mig!!

Det er et 32" Samsung M87 som er på tilbud til 7400 kr (+- et par kroner). Hans normal pris stod vist til omkring 9500 kr.

Opdatering:

Butikken er nu langt om længe fundet.

Butikken jeg ledte efter hedder elcity.dk

Jeg kan også se jeg har vildledt jer (og mig selv). Butikken har ikke længere fri fragt. Det var vist et tidbud som er udløbet de kørte med...

Nu vil jeg gerne høre hvad jeres erfaringer er med elcity.dk ?
Senest rettet af julle.p 17. nov 2007, 02:24, rettet i alt 1 gang.
Af julle.p
#26429
Slet ingen???

Jeg har slet ikke lyst til at købe et TV over nettet hvis ikke jeg kan handle der.. De skulle ha så god service..... Mener deres navn er blevet nævnt her inde i forbindelse med en forumtråd...
Af julle.p
#26443
Du er en engel!!!!

Endelig... Efter så mange timer, og så skal det være så simpelt :D

Butikken jeg ledte efter hedder elcity.dk

Jeg kan også se jeg har vildledt jer (og mig selv). Butikken har ikke længere fri fragt. Det var vist et tidbud som er udløbet de kørte med...

Nu vil jeg virkelig håbe at denne butik har været alle de timer værd. Nu vil jeg gerne høre hvad i har af meninger til denne butik? Gode/dårlige erfaringer...?
Senest rettet af julle.p 17. nov 2007, 02:22, rettet i alt 1 gang.