Log ind med sociale netværk
27. apr 2007, 16:35
#18818
Jeg synes da det er relevant om en forhandler opretter "fake" profiler for at skrive positive meddelelser om sin service eller kritisere folk der kritiserer den.
Jeg har bemærket flere på det sidste som opretter profil, og skynder sig at besvare negativ omtale af GetMore.... Det er for tyndt er det... hvis man ønsker et bedre renome skulle man arbejde på sin kundeservice.
Hvis man ønsker at tage til genmæle omkring konkrete handler eller kunder, kan man da som minimum bekende kulør.
Jeg har bemærket flere på det sidste som opretter profil, og skynder sig at besvare negativ omtale af GetMore.... Det er for tyndt er det... hvis man ønsker et bedre renome skulle man arbejde på sin kundeservice.
Hvis man ønsker at tage til genmæle omkring konkrete handler eller kunder, kan man da som minimum bekende kulør.
27. apr 2007, 17:47
#18824
Marlowe...
Lige for at få det på det rene, så er jeg blot en bruger af dette forum ligesom dig.
Det er ret interessant at der kommer denne type reaktioner, så snart en person, i dette tilfælde mig, vælger at modargumentere indlæg i en tråd som denne. Ja, jeg tager til genmæle på vegne af Getmore, fordi jeg vurderer at det er nødvendigt.
Hvis jeg havde været tilknyttet Getmore, ville der ikke være noget som helst galt i ikke at oplyse dette, da det væsentlige er hvad jeg vælger at bidrage med i mine indlæg...
Jeg ville da heller ikke drømme om at spørge til din baggrung, blot fordi at jeg har et andet synspunkt end dig.
Det er da kun positivt at der er nogle, på "den anden fløj", som vælger at slutte sig til debatten. Folk kunne endda risikere at blive klogere på den konto...
Lige for at få det på det rene, så er jeg blot en bruger af dette forum ligesom dig.
Det er ret interessant at der kommer denne type reaktioner, så snart en person, i dette tilfælde mig, vælger at modargumentere indlæg i en tråd som denne. Ja, jeg tager til genmæle på vegne af Getmore, fordi jeg vurderer at det er nødvendigt.
Hvis jeg havde været tilknyttet Getmore, ville der ikke være noget som helst galt i ikke at oplyse dette, da det væsentlige er hvad jeg vælger at bidrage med i mine indlæg...
Jeg ville da heller ikke drømme om at spørge til din baggrung, blot fordi at jeg har et andet synspunkt end dig.
Det er da kun positivt at der er nogle, på "den anden fløj", som vælger at slutte sig til debatten. Folk kunne endda risikere at blive klogere på den konto...
27. apr 2007, 19:01
#18827
Molsen,
Jeg har bestemt ikke noget imod divergerende meninger og jeg synes da kun debat er sundt.
Jeg synes dog det kan vække bekymring hvis forhandlerne ikke kan tåle debatten længere, og forsøger at påvirke den - f.eks. ved at "modargumentere" eller skrive "positive oplevelser".
Det er da interessant at f.eks. du (og andre) melder dig et i et forum som har fokus på fladskærme og teknologi, men at du øjensynligt er mere interesseret i at "tage til genmæle" på vegne af en udskældt forhandler.
Jeg har bestemt ikke noget imod divergerende meninger og jeg synes da kun debat er sundt.
Jeg synes dog det kan vække bekymring hvis forhandlerne ikke kan tåle debatten længere, og forsøger at påvirke den - f.eks. ved at "modargumentere" eller skrive "positive oplevelser".
Det er da interessant at f.eks. du (og andre) melder dig et i et forum som har fokus på fladskærme og teknologi, men at du øjensynligt er mere interesseret i at "tage til genmæle" på vegne af en udskældt forhandler.
Senest rettet af Marlowe 27. apr 2007, 19:24, rettet i alt 1 gang.
27. apr 2007, 19:23
#18828
"Jeg har bestemt ikke noget imod divergerende meninger og jeg synes da kun debat er sundt. "
-Jamen det er da fint... Nu hvor du er inde på denne tråd, hvad er så dit egentlige bidrag til emnet?
"Jeg synes dog det kan vække bekymring hvis forhandlerne ikke kan tåle debatten længere, og forsøger at påvirke den - f.eks. ved at modargumentere eller skrive positive oplevelser. "
-Hvem herinde har tilkendegivet at de er fra Getmore?
Ville det ikke vække mere bekymring hvis en forhandler som f.eks. Getmore ikke måtte modargumentere i et forum som dette?
Ytringsfriheden gælder jo for alle.
"Det er da interessant at f.eks. du (og andre) melder dig et i et forum som har fokus på fladskærme og teknologi, men at du øjensynligt er mere interesseret i at "tage til genmæle" på vegne af en udskældt forhandler."
-Som før skrevet...: Ja, jeg tager til genmæle på vegne af Getmore, fordi jeg vurderer at det er nødvendigt.
Marlowe, jeg må indrømme at jeg ikke kan forstå hvorfor du endnu ikke har skrevet noget vedr. trådens emne. Det kunne måske være at du skulle starte en ny tråd..?
-Jamen det er da fint... Nu hvor du er inde på denne tråd, hvad er så dit egentlige bidrag til emnet?
"Jeg synes dog det kan vække bekymring hvis forhandlerne ikke kan tåle debatten længere, og forsøger at påvirke den - f.eks. ved at modargumentere eller skrive positive oplevelser. "
-Hvem herinde har tilkendegivet at de er fra Getmore?
Ville det ikke vække mere bekymring hvis en forhandler som f.eks. Getmore ikke måtte modargumentere i et forum som dette?
Ytringsfriheden gælder jo for alle.
"Det er da interessant at f.eks. du (og andre) melder dig et i et forum som har fokus på fladskærme og teknologi, men at du øjensynligt er mere interesseret i at "tage til genmæle" på vegne af en udskældt forhandler."
-Som før skrevet...: Ja, jeg tager til genmæle på vegne af Getmore, fordi jeg vurderer at det er nødvendigt.
Marlowe, jeg må indrømme at jeg ikke kan forstå hvorfor du endnu ikke har skrevet noget vedr. trådens emne. Det kunne måske være at du skulle starte en ny tråd..?
17. maj 2007, 23:54
#19652
Jeg har ikke læst hele tråden igennem.
Men hvis DU havde læst købsbetingelserne igennem inden du købte computeren ville du vide at reklamation på ACER-udstyr varetages af ACER selv. Dette er ikke specifikt for Getmore.
Der er en grund til at ACER er så billig
Men hvis DU havde læst købsbetingelserne igennem inden du købte computeren ville du vide at reklamation på ACER-udstyr varetages af ACER selv. Dette er ikke specifikt for Getmore.
Der er en grund til at ACER er så billig
2. sep 2007, 14:27
#23224
Jeg har handlet rigtigt meget hos SHG.dk, over de sidste 7 år. Og har været glad for at handle hos dem.
Jeg er netop ved at købe ny PC, hvor SHG er min klart foretrukne hardware leverandør. Bl.a. fordi jeg har rigtigt gode erfaringer med RMA hos dem.
Det er svært at vide hvilke butikker på nettet man kan stole på, især i RMA situationer. Og jeg har altid fået fair behandling hos SHG.
De kræver at de skal kunne genskabe/konstatere problemet, og enkelte gange har fejlen været så specifikt, at det jeg har måttet give dem detaljerede instruktioner om hvordan det opstod.... men så har de også givet mig en ny vare.
(Jeg har bl.a. lige købt en NEC MultiSync 90GX2 hos dem)
Jeg er netop ved at købe ny PC, hvor SHG er min klart foretrukne hardware leverandør. Bl.a. fordi jeg har rigtigt gode erfaringer med RMA hos dem.
Det er svært at vide hvilke butikker på nettet man kan stole på, især i RMA situationer. Og jeg har altid fået fair behandling hos SHG.
De kræver at de skal kunne genskabe/konstatere problemet, og enkelte gange har fejlen været så specifikt, at det jeg har måttet give dem detaljerede instruktioner om hvordan det opstod.... men så har de også givet mig en ny vare.
(Jeg har bl.a. lige købt en NEC MultiSync 90GX2 hos dem)
16. sep 2007, 08:20
#23702
tænk på hvor mange gange forbrugerklagenævnet har irettesat Getmore, viser bare at det firma tildels ikke overholder købsloven.
de nosser rundt i rma sagerne og bestillingerne. så man ved heller ikke om det man har fået tilsendt er det man har bestilt.
kan siger at der "rigtig" mange sager om Getmore hos forbrugerklagenævnet
de nosser rundt i rma sagerne og bestillingerne. så man ved heller ikke om det man har fået tilsendt er det man har bestilt.
kan siger at der "rigtig" mange sager om Getmore hos forbrugerklagenævnet
Log ind med sociale netværk