Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af AndreasMJ
HEj .
JEg ville høre om der er andre herinde som har dårlige erfaringer ved køb af tv over nettet hos Tapeconnection? JEg er nemlig godt trætte af deres, undskyld udtrykket, lorteservice.
Jeg Bestilte mit Toshiba tv d. 8/2 og jeg fik deres automatiske besked om at de havde modtaget min bestilling og at de ville sende mig en mail så snart at de havde bekraftet bestillingen, og jeg var jo glad !
JEgå ventede jeg de første to dage og undrede mig lidt over at jeg ikke havde fået svar og derfor skrev jeg og spurgte... Men intet svar fik man...
Så jeg ventede lige nogle dage endnu, for trods alt at give dem en chance.... JEg blev dog en smule irriteret over ikke at få svar, så jeg prøvede at ringe derind fr at hører om hvordan og hvorledes. Dettte viste sig at være en laang omgang da jeg blev sendt rundt fra butikken i Kbh, til butikken i Århus og tilbage igen.. JEg fik da heller ikke svar på noget og nu sidder jeg er lidt sur og frustrert over at de dels er så lang tid om at sende en bekraftende mail ang. min bestilling men også at de overhovedet ikke havde styr på deres bestillinger og at man ikke kunne få svar på noget som helst !!
JEg kan da godt se at man kan have problem med at nå det hele men ar være 8 dage om at sende 1! lille mail, det gør mig en smule tosset...
Skal lige nævnes at jeg bor på bornholm og at jeg derfor ikke lige har mulighed for at kommer derover og snakke med dem, detfor frustrer det mig at de ikke kan tage sig sammen når man snakker med den over telf. eller skriver til dem via. mail !

HVis der er andre der har haft samme oplevelse af TC vil jeg gerne høre ;)
!:(
Af xenon
jeg har kun haft gode oplevelser med tc... god service og garanti... kablerne til mine høretelefoner (hd600) begyndte at falde ud efter 1-2 år - sendte en mail til tc - de sendte mig et nyt kabel med det samme - så altså god service...

de har jo lige åbnet en afdeling i kbh - så måske er det derfor der ikke lige er helt styr på sagerne i disse dage - dunno
Af cannavaro
Det kan godt være man generelt får god service i alle henseender (ikke i dit tilfælde), men specielt deres fælleskøb, som har kørt på recordere.dk, har der op til flere gange været fejl på de produkter som de mange gange paralleimporterer, seneste med 9731.. Jeg er sku ikke særlig begejstret for at købe over nettet overhovedet, men hvis jeg skulle, skulle det nok alligevel være i Tapeconnection, for de har trods alt fysiske butikker i landet, så man er bedre stillet i eventuelle klagesager og prisen på deres varer er jo så igen relativ billig..!
Brugeravatar
Af azrael
Fejlene på Philips 37PF9731D har nu absolut intet med parallelimport at gøre, så hvem der end har fortalt dig det er enten dårligt informeret eller har bevidst bildt dig en usandhed ind. Det er for øvrigt en ganske prekær sag, som potentielt kunne tage livet af TC, hvilket jeg personligt ville være meget ked af.

/az
Brugeravatar
Af JonasJohansen
Hej AndreasMJ

Du er ikke den eneste som har oplevet dårlig service fra TC. Jeg har oplevet et næsten identisk forløb, og jeg kan se på brugeranmeldelser på prissammenligningssider, at vi ikke er de eneste.

Jeg bestilte på et tidspunkt et Sony 40v2000 hos dem, men ringede lige inden for at høre om lagerstatus og transport. Den behandling jeg fik over telefonenen var meget uhøflig. Sælgeren forsikrede mig at de havde nogle på lager. Umiddelbart efter jeg havde spurgt om leveringstid og pris, brød sælgeren utålmodigt ind med et ubehøvlet "var der ellers andet eller er vi færdige nu!?". Ikke en attitude man er forventer når man lige har smidt 15000 kr. Men det er så hvad det er.

Jeg fik også den første automatiske bekræftelse inden for kort tid. Men dagene gik og jeg fik stadig ingen ordrebekræftelse. Jeg skrev et par mail som jeg aldrig fik svar på, og da jeg så ringede ind, sagde sælgeren at jeg ville få en inden dagen var omme. Der gik et par dage uden der skete noget, og 7 arbejdsdage var bare for lang tid at vente på en ordrebekræftelse, så jeg afbestilte - den mail jeg afbestilte med har jeg naturligvis heller ikke fået nogen form for respons på.

Samme dag valgte jeg at købe et 32" pf9731 hos laptops istedet. Den første mail jeg sendte fik jeg svar på inden for 20 minutter, og varen var leveret ved min dør under 24 timer efter jeg bestilte. Sådan skal det være.

Mit indtryk af TC er at det ikke er en seriøs butik. Det kan godt være andre har haft gode oplevelser med at købe der, men jeg er ikke en af dem, og jeg kan se andre er kommet i klemme hos dem også.
Af Kolibri
I burde skrive jeres erfaringer, såvel positive og negative, ind på Forhandler info.