Når du stiller sprøgsmål herinde, så vil du altid få den slags svar som du her har fået..

Folk som lever i en anden verden, og for hvem at det eneste rigtige er high end produkter som koster spidsen af en jetjager..
Jeg har selv købt den XGIMI Horizon Ultra, og kan bare sige at TIL PRISEN gør den det fremragende
Samspillet imellem LED og Laser fungerer supergodt, og giver et rigtig fint billede Og så er der Dolby Vision som virkelig gør en kæmpe forskel

.. Lyden er overraskende god.. Jeg har dog 5.1 surround igennem min receiver.
Autofokus og automatisk skærmjustering er genialt, og virker mega godt.
Nu sidder "eksperterne" sikkert i kø for at komme til tasterne, og kommer med alle mulige sammenligninger og tal af den ene og den anden slags, som helt sikkert skyder denne projektor, og alle andre projektorer til under 100.000,-, ned under gulvbrædderne..
Men som ganske alm. bruger, og som en der gerne vil have anstændigt grej til fornuftige penge, så kan jeg kun anbefale Horizon Ultra, den gør det skide godt.. Jeg skyder billedet op på et 110" hvidt lærred fra Elite Screens, og jeg nyder hvert et sekund når jeg ser film osv. på min projektor