Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af 2xmy
#13642
Jeg kunne godt tænke mig at høre fra nogen, der har haft nedenstående ophæng fra SMS i hånden og kan sige noget omkring kvaliteten:
http://www.hifipriser.dk/Products/Listp ... ?ID=211208

Jeg synes designet er pænt og det ser ud til at jeg kan dreje tv'et 180grader, hvilket er et enormt plus. Spørgsmålet er bare om tv'et bliver hængende? Ellers vil jeg hellere give 500 mere for Vogals, der dog ikke er ligeså fleksibel.

Det virker lidt vildt at en plade vendt på den måde, kan klare presset fra et 15kg tv strakt godt ud.
Af gsf1200
#13654
Hejsa
det burde kunne holde.
Mener det er denne model bare med et andet navn
SMS Flatscreen WM 3D
Du kan finde det på producentens hjemmeside
http://www.sms.safebrackets.se/template ... px?id=1901

Håber det kan hjælpe lidt.
Hvis du køber det kan du så ikke lige gi en tilbage melding om hvordan kvaliteten er og om det er stabilt og brugbart.

Gsf 1200
Af 2xmy
#13703
Selvfølgelig!

Der er ingen, der er hoppet frem og har råbt "Pas på!". Det plejer folk at være hurtige til, hvis det er et skidt produkt. Så mon ikke tavsheden kan tolkes som at det er et forsøg værd.

... eller at jeg er forsøgskanin ;)

Jeg bestiller i hvert fald to nu. Så skulle jeg gerne have dem og mine to tv som er henholdsvis et 26" og 37" Samsung. Ophænget understøtter VESA-standarderne for begge, så nu får vi at se.

Hvis det virker som noget skrammelværk, undlader jeg at hænge dem op.
Af barfodcph
#13706
Jeg har selv en 40" hængende på et SMS beslag, der er ingen problemer og det virker meget solidt.
Af 2xmy
#13732
Lyder godt barfodcph. Er det samme model som den jeg linker til?
Af barfodcph
#13733
Den hedder godt nok WM 3D, men det ligner den.
Af 2xmy
#13922
I toppen og bunden er der i henholdsvis venstre og højre side en afrunddet plastikdims der skal dække over de skruer, som man hænger beslaget op på væggen i.

Hvordan får du dem til at blive siddende? De klikker ikke på, på nogen måde. Så der er kun tyngdekraften til at påvirke dem... det virker liiidt som noget makværk på mig.

Resten virker dog solid.
(Med det forbehold at jeg først hænger dem op lørdag. Derefter skal jeg nok komme med en endelig udmelding)
Af 2xmy
#13923
Jeg regner med at bruge lidt sillikone, virker bare underligt, at det er nødvendigt.
Af 2xmy
#14115
De lovede billeder kan nu ses her:

http://www.imagefap.com/gallery.php?gid=495748

Ved det første billede er kun de to øverste skruer monteret. Bemærk dog at der skal monteres en v-formet skinne i den nederste firkant (kan bedre ses på billede to).

Det er de plastik dimser, der kan ses på billede tre. De skal have lidt sillikone for at blive siddende.

Generelt virker kvaliteten fin og det burde holde - jeg er dog imponeret over hvor let de kører i forhold til vogal når man flexer leddet.

Hvis skidtet engang falder ned, bliver I de første, der får det afvide ;)
Af MiniatureZeus
#16180
Vi har også den model, kan bare bærer 50 kg vist nok(eller 45 kg, deromkring ihvertfald) og det bedste iforhold til den anden vi havde istarten (kan ikke huske mærket) er, at tv'et (et 40kg tungt løve plus dvd-r) kan skubbes ind til væggen med en hånd og ud igen med en hånd også...

Dog var det et helvede at sætte det på, så man selv syntes det sidder godt nok fast :)