Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Det har altid været sådan og det bliver ved med at være sådan. Nogle er glade for det ene system og andre for det andet. Selv skiftede jeg væk fra Android da jeg blev træt af fejl og mangler og ser mig ikke tilbage nu. Er SÅ glad for Apple TV.
Apple har et API til dem der ikke bruger deres standard afspiller som muliggør brug af match funktionerne. Det er da ikke Apples skyld at Disney ikke kan finde ud af at bruge dem.
OrigT-Duck skrev: 17. jul 2024, 08:30
TorgaldSørli skrev: 16. jul 2024, 22:42 Men Atmos er borte i Android...
Hvad er det dog en for en gang øregas, atmos fejler intet på Android tv i Disney+20240717_082809.jpg
Dolby Atmos har været væk mange gange i Disneys Android TV app. Det kommer og går med app-opdateringer fra Disney, og det er velbeskrevet både her på siden og ude på nettet. Der har i perioder været væk i månedsvis. Også på Google Chromecast:

Man kan ikke udvikle en universal-app, der bare fungerer på tværs af alle styresystemet. Sådan er det bare i praksis. Det har Netflix erkendt, Facebook erkendt, og det er Disney også ved at erkende. DR må snart komme til samme erkendelse med DRTV appen.

Disney+ på Nvidia Shield:

Jeg kom egentlig ind i tråden for at skrive, at match-fejlen med Disney+, når man vender tilbage til appen efter at have været ovre i en anden, består i tvOS 18.

Og det er naturligvis fordi det intet har med Apple eller tvOS at gøre. Disneys udviklere har ikke fået det rettet. De har nok travlt med at forberede appen til at vise sport, hvilket vi så kan være glade for med al sandsynlighed skal fremvises i 50Hz.