Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bendix
henish.mukhawala skrev: 13. nov 2020, 21:24 Lagde en bestilling i maj måned hos Proshop. Start sidste uge stod der, at jeg ville få den på release dagen. Nu står der ukendt status og har også modtaget mailen i dag.
Det er jo helt vildt. Du har absolut været en af de første i hele landet. Og der kan Proshop ikke give dig et brugbart svar. Jeg forstår ikke denne sag ikke fylder mere i medierne i forlængelse af Elgigantens fejl SMS.
Af thewoet
Jeg har også bestilt fra Proshop i Sept. Jeg har ikke engang fået den email som der bliver snakket om. Status står bare som "Er i restordre - under behandling" selvom der tidligere stod, at jeg ville få den mellem den mellem 17-23 Nov.

Sikken skuffelse
Af Beckham
bendix skrev: 13. nov 2020, 20:25 Er det utænkeligt at der vil være konsoller i mindre butikker ved launch. Er det afvist fra Sony at der leveres til "kontant" salg?
Man kan jo aldrig helt udelukke det, men tænker at det er ret usandsynligt. De har jo hele tiden proklameret at launchen udelukkende foregår online og dermed tænker jeg at alt er udsolgt via preorders. Men lad os se....vi kan jo blive positivt overrasket..:-)
Af Henxian
Jeg har også bestilt en fra Elgiganten med en controller. Det som er mærkeligt er at, 2 jeg kender har lavet samme ordre PS5 med disk + controller. De modtog i går mail om at controlleren er afsendt. Jeg har ikke modtaget en. Er der andre som har modtaget afsendelses mail fra Elgiganten ?
Af VILLAFOREVER
Jeg havde lavet en bestilling på det nye Pulse3D Headset, og fik det leveret i Torsdag den 12 November fra Elgiganten.
Jeg havde også fået et par SMSér fra Elgiganten igår på forsinkelse af PS5, og lidt senere en SMS om fejlen, og at jeg skulle se bort fra deres tidligere SMS. Er stadig skeptisk omkring levering på Torsdag ( 19/11 )
Tror ikke på PS5 levering før den kommer med Bring. Der er for mange rygter osv. på nettet omkring levering til at jeg tør tro på Elgiganten. Jeg lavede en bestilling på PS5 Discversionen kl. 10:10 18/9 2020.
Håber håber håber ;-)
Af MrGlennDK
Jeg har bestilt fra både Elgiganten og Føtex for at være på den sikkere side, har hørt begge af, og som det ser ud nu vil jeg modtage, men tvilvler sku stadig !
Af Stinger
Jeg har lige været forbi min lokale Bilka og genere medarbejderen i elektronik nok til, at han tog mig med ud i lageret/varemodtagelsen hvis der stod en palle med PS5 (måske 30-50 gætter jeg). Dem havde de modtaget torsdag aften med værditransport.

Det er vel og mærke konsoller som kommer til salg i den lokale butik. Langt de fleste ordre er forudbestilt og sendes fra centrallageret.

Men de er altså i landet og Proshops løgnagtige undskyldninger om, at Sony selv har valgt at udskyde hele den danske launch er skammelig. De har jogget i spinaten og glemt at trykke “bekræft” på deres egen bestilling - og nu prøver de at tørre den af på Sony og Nordisk Film som uden problemer leverer til Salling, Elgiganten, Power, Coolshop mm i disse dage. Come on....
Af Beckham
Var til PS4 launch ved El Giganten i tidernes morgen. Her kørte jeg derud ved 6-7 tiden om morgenen og var heldig at få en maskine.

Under mig dog lidt over den nævnte melding fra de omtalte Bilka folk. Sony selv har jeg jo hele tiden udtalt at launchen udelukkende foregår online.
Af rallew
Var det ikke noget med, at det ikke nødvendigvis var alle steder i verden det udelukkende ville foregå online? Anyways, det kunne jo være man skulle køre ud i Bilka Næstved og høre dem ad.
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 227