Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har lige modtaget følgende besked fra proshop

“Hej Thomas.

Tak for din mail.

Desværre har Sony meddelt at de har udskudt leverancen til den danske distributør som er Nordisk Film og der er derfor ikke nogen konsoller som bliver tilgængelige på lanceringsdatoen som først angivet til nogen af de danske online-forhandlere.

Vi kan desværre ikke gøre andet end at vente på Sony melder en ny dato ud for hvornår de har tænkt sig at levere produktet til forhandlerne.

Jeg beklager.”

Er der nogle herinde der kan bekræfte at det skulle være sandt?
Brugeravatar
Af bbplayer
thomas.andersen skrev: 12. nov 2020, 18:54 Er der nogle herinde der kan bekræfte at det skulle være sandt?
Cluster 5? Der er mange gode grunde til man holder sig væk, fordi lande lukker os ude, så hvorfor ikke Sony og deres distributions netværk.
Af VILLAFOREVER
Hvis dette er tilfældet, burde forhandlerne//Sony have fortalt dette tidligere end 1 uge før release. Syntes også forhandlerne generelt har været dårlige til at informere omkring levering, eller ikke levering på release!
Brugeravatar
Af bbplayer
VILLAFOREVER skrev: 12. nov 2020, 19:20 Hvis dette er tilfældet, burde forhandlerne//Sony have fortalt dette tidligere end 1 uge før release. Syntes også forhandlerne generelt har været dårlige til at informere omkring levering, eller ikke levering på release!
? Hvornår var det nu at mink farme skulle slås ned?

Det mener du ikke, det du skriver, på den baggrund og forhåbentlig viden.
Af VILLAFOREVER
Hvorfor går SONY/Nordisk film, ikke ud og breaker det så???

Desuden syntes jeg ikke at mink situationen burde have noget med en evt. forsinkelse at gøre. Selve hele Corona Pandemien JA, kunne give en generel forsinkelse, hvilket ville have været forståeligt. Som skrevet tidligere har jeg skrevet mig op i Elgiganten, og jeg har intet hørt fra dem om noget som helst! Det er det jeg syntes der er for ringe. Sony eller Nordisk film, må da sige noget om det. Det nytter jo ikke at de først på onsdag d 18/11 2020 siger, UPS de kommer ikke imorgen. Dårlig stil, over for de mange der venter. Men igen jeg har forståelse for selve CORONA pandemien. For at sætte det i perspektiv, er min kone hjertepatient, så forståelse på den front er der.!
Brugeravatar
Af bbplayer
VILLAFOREVER skrev: 12. nov 2020, 20:00 Desuden syntes jeg ikke at mink situationen burde have noget med en evt. forsinkelse at gøre.
England? Kommer de defra, så tror jeg ikke transporten kommer til Danmark. Så jo, det kan godt kædes sammen, hvis andre lande vil begrænse folk som rejser ind i Danmark og sættes i karantæne når de kommer hjem. Jeg har pt kun hørt om England og Kina.
Af Stinger
Jo. Og hvis der virkelig ikke skulle kommen nogen konsoller til DK så ville ALLE butikker (og Sony og Nordisk Film) jo melde ud.

Pt er det kun én butik (som sikkert har taget imod for mange bestillinger)
Af Skumfidusld
Jeg har forudbestilt PS5 d. 1/10 fra Proshop. Jeg har ikke modtaget nogen info siden da, heller ikke mailen omkring Nordisk Film leveringen osv.
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 227