Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Stinger
Jeg har lige talt med Føtex i dag. De bekræfter at de har sikret konsoller til alle som har forudbestilt.

Det er godt gået. Coolshop blev udsolgt på få timer - men hos Føtex kunne man bestille i flere uger.

Enten har de gode indkøbere, eller også har folk bare overset dem.
Brugeravatar
Af bendix
I forhold til bestilling så forudbestille jeg tidligt hos proshop. De kan dog ikke fortælle hvilket kø nr man har.

Men findes der en nem måde at holde øje med lager og fremtidige leveringer? Pricerunner er der jo, men en slags "alert" funktion kunne være cool.
Af Stinger
Ja det er super godt af Føtex. Jeg sov lidt da man kunne bestille den 18/9 og så at alle “the usual suspects” meldte udsolgt samme dag. Dustin, Føtex og Proshop fortsatte med at tage imod bestillinger noget tid, men jeg tænkte ærlig talt, at de bare var useriøse samt grådige og tog flere ordre end de kunne fylde.

Det endte dog med at jeg bestille hos Føtex 14 dage senere (her var Dustin og Proshop stået af) og Føtex lukkede for bestillinger kort efter.

Nu har deres kundeservice netop bekræftet, at de har sikret at kunne fylde alle bestillinger til levering 19/11.

Jeg tror at folk flokkes til Coolshop og Co. fordi man jo næppe handler så meget elektronik ho Føtex. Men så glemmer man at Salling gruppen omsætter for 60 milliarder årligt og sikkert har en DEL mere indflydelse når der skal lægges bestillinger.
Jeg skal have fat i Sackboy og Dirt 5 =) Måske Spider-Man (Torben prøver at overtale mig, men jeg er ikke så hooket på universet).

Valhalla er jeg i gang med nu på Xbox Series X. The Pathless er lige kommet på Arcade i dag, så med mindre det koster tæt på gratis til PS5, så skipper jeg det på PS5.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Miles Morales skulle ikke være mere end 10 timer lang, men jeg synes den øvrige Spiderman var ret god. Det er nok især dét at suse rundt i NY jeg synes er fedt, da den får lidt karakter af hack’n’slash til sidst. Jeg synes dog man har tilpas mange forskellige moves til at der er variation.

Jeg har ikke fundet et spil jeg bare MÅ have, så det bliver nok også Spiderman for at få raytracing. Jeg er blot lidt træt af, at jeg jo har den gamle version med alle DLC allerede, så det er lidt dobbelt-udgift, da man så skal have Ultimate versionen.
Af VILLAFOREVER
Nogle der har hørt noget fra Elgiganten omkring deres forudbestillinger? Om de får den ved release? Jeg har forudbestilt min her den 18/9 2020 kl. 10:00, men har intet hørt angående min levering! Det er disc versionen jeg har bestilt.

Gud hvor jeg dog håber den kommer ;-)
Af Stinger
Torben Rasmussen skrev: 12. nov 2020, 07:25
Jeg har ikke fundet et spil jeg bare MÅ have, så det bliver nok også Spiderman for at få raytracing. Jeg er blot lidt træt af, at jeg jo har den gamle version med alle DLC allerede, så det er lidt dobbelt-udgift, da man så skal have Ultimate versionen.
Hvorfor kæber du så ikke bare standardversionen til 349? Den kommer også til PS5. Eneste forskel er at du ikke får det gamle Spiderman med og det har du jo alligevel i forvejen.

Og 10 timer er nu langt nok. Jeg spiller ikke online, så skal selv overveje om CODs 4-6 timer er langt nok.
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 227