Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hold da op en gang utaknemmelige b...

Der var ingen der klagede da der var fælleskøb på Dell fladskærme, men her var det jo også en bruger der oprettede tråden og spurge om lov til at indsamle kunderne - vil det sige at vi ikke må finde fordelagtige priser til vore brugere selv? Dell har nu altså også reklamer her på siden fra tid til anden, men I piver da ikke over at vi anbefaler deres skærme af og til af den grund?

Vi har set hvordan folk var ivrige efter at få fat i lige netop XD1 serien og fandt et tilbud der kom alle nye købere til gode uden at give denne side andet end en tilstrømning af nye brugere (da man jo skal logge ind for at se tilbuddet). Jeg gætter på at 90% af disse brugere besøger siden den ene gang.

Der er ingen økonomisk gevinst ved at køre dette site - det er ren interesse. Der bliver lagt utroligt megen fritid i at bringe nye test og artikler til vore brugere og intet steds modtages der betaling for disse ting. Reklamebannere på forsiden bruges til at betale for serveren som siden ligger på og måske engang i fremtiden til indkøb af mere avanceret testudstyr.

Bottom line: I kan tro hvad I vil omkring bestikkelse, karteldannelser, mafiametoder og hundeslagsmål. Vi har ikke del i nogen af tingene her på siden ;)
Af flydedokken
Det lyder ellers som et kanon tilbud. Har nemlig kigget efter sharps XDIE model. Har intet akut brug for et LCD skærm pt, men vil gerne have det gamle skiftet ud med et nyt. Er det værd at vente på de nye modeller der kommer her til sommer, med bl.a. HDMI 1.3 ??
Et andet spørgsmål. Jeg sidder ca 3,5 m fra mit tv, er et 42 tommer så for stort?

Goood weeekend.....
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
42" passer udmærket til 3.5 m, men du må helst ikke komme ret meget tættere på. Det afhænger dog også lidt af hvor god billedkilden er, for et super-signal vil være langt mere tåleligt tættere på, hvor du ikke generes af diverse forstyrrelser i billedet.

Således kan TV udsendelser være lidt af en pine hvis man sidder for tæt på, imens DVD er en ren fornøjelse.
Af Jonathan
@ Rasmus Larsen og Flatpanels.dk

Hej ville bare lige give mit syn på det hele...

Syntes det er et superfedt tilbud og så er jeg sådan set ligeglad med om i får noget for det... det kommer mig som bruger til gode og så burde man jo bare være super tilfreds...

Så er der sikker nogen der vil sige, at man ikke længere er uvildig og yada yada yada... men i bund og grund, bliver folk jo altid nødt til selv at danne sig en mening om de enkelt produkter og hvilket produkt der passer til netop deres behov... jeg tror desuden heller ikke der er mange brugere herinde, der ikke undersøger tingene grundigt før de investere deres surt tjente penge i tv...

Jeg er kun lige begyndt at kigge tv og har derfor haft meget glæde af siden, men jeg ville aldrig bare købe et tv baseret på andre folks opfattelse, jeg ville også læs div. tests, se flimmerkassen i levende live og så danne mig en mening om det...

Jeg kan kun sige mange tak for tilbuddet og den tid I smider efter, at give folk god respons på alle mulige tråde...

til slut vil jeg bare sige, at jeg godt kan forstå det vredes udbrud der kommer fra Rasmus Larsen, det er sgu for fucking lavt af Totti, som jo så er tilknyttet licotronic, at skrive alt mulig pis med, at han har handlet der og fået god service... syntes der er meget pænt af dig ikke at banne ham fra sitet...

Det var bare mine kommentarer

Tak for en fed side og alletiders tilbud...
Af TYBO
Fjern da Totti's indlæg.
Det er jo ikke andet end reklame.

Fint at I laver sådanne tilbud til brugerne.
Det er jo sådan noget som gør det fedt at bruge dette forum.

Næste gang I skal forhandle gode tilbud til brugerne så spil forhandlerne lidt ud med hinanden. Det er jo kanon reklame for dem at blive nævnt positivt her.

Personligt ser tjekker jeg tit Geco da der er en masse fede tilbud.
De havde lige før jul en 40" LCD incl multimedie PC med 200GB HD, trådløs keyboard, mus, vægbeslag, fragt osv. til under 10k.

Det var bare udsolgt inden jeg fik taget mig sammen til at købe det :(
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Vi kan aldrig sikre at alle er 100% uvildige her på siden, når de anbefaler en given forhandler eller produkt, og derfor er der også visse brugere der på forhånd har meldt ud hvilke forhandlere de evt. arbejder hos. Vi diskriminerer selvfølgelig ikke nogen uanset hvor de er fra, så længe forum ikke bruges til at smide reklamer for alle mulige produkter og forhandlere.

Den eneste metode at slippe for skjult selvpromovering vil være at forbyde brugen af links til forhandlere, men det vil ødelægge hele konceptet med siden.

Vi bringer selvfølgelig ikke tilbud på må og få hvis der ikke er en virkelig gevinst for vore brugere, som det har været tilfældet med de to tilbud der har kørt på siden indtil nu.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
denis skrev:Er der så nogen som kan fortælle hvad garanti der er?
Tænker på med pixel, men også hvis skærmen går i stykker, hvor skal den så leveres?
Jeg har ladet spørgsmålet gå videre, og har fået lovet et svar på mandag.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
TYBO skrev:Fjern da Totti's indlæg.
Det er jo ikke andet end reklame.
Jeg har ladet Tottis indlæg stå her i tråden og ligeledes i en af de andre tråde, simpelthen for at give brugerne mulighed for efterfølgende at se, hvad hele episoden har drejet sig om.

Så kan nye brugere også se, at det ikke bare er ren luft, at jeg ender med at ende ud i noget der ligner et raseri-udbrud. Jeg er egentlig ikke sur, men det er da meget skuffende, at nogen vælger at synke så lavt og gå den vej.
Af vinkender
Det lyder som et rigtigt godt tilbud.

Jeg er dog blevet opmærksom på at alle størrelser....undtagen 42 " har RGB+ (4-farvet backlight system).
Men når man følger linket på 42" via http://geco.dk/product.asp?product=858&sub=2&page=1 står der at der er RGB+

Hvad er rigtigt ?
Er der RGB+ på 42 " eller ej ?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
vinkender skrev:Det lyder som et rigtigt godt tilbud.

Jeg er dog blevet opmærksom på at alle størrelser....undtagen 42 " har RGB+ (4-farvet backlight system).
Men når man følger linket på 42" via http://geco.dk/product.asp?product=858&sub=2&page=1 står der at der er RGB+

Hvad er rigtigt ?
Er der RGB+ på 42 " eller ej ?
Det er en fejl på Gecos side. Det skulle også være rettet nu.

Så ja, du har ret mht. backlight.
Af Lux
Spørgsmål fra en ren begynder:

Er mægtigt interesseret disse specs til den pris, men..
Har fulgt dette TV med stor interesse siden december på diverse forums, og der er kilometerlange tråde vedr. problemer med "Buzzing & Banding".
Bl.a. Avforum og et svensk site jeg ikke lige kan huske hvad hedder har 300-400 siders tråde med diskussiner om emnet.

Er der nogen der ved om Sharp har fået løst problemet?
Her i byen har jeg set skærmen en enkelt gang hos en forhandler, men nu har de ingen..

??
Af Mr_Mo
Rasmus Larsen skrev:Det er da ærgerligt, at brugere som dig Mr_Mo, der har været med os så længe, slutter dig til disse fuldstændige meningsløse beskyldninger. Burde du ikke vide bedre?
Jeg beklager mange gange, hvis jeg fremstillede som at jeg har mistanke til at I gør det. Jeg ved selvfølgelig godt at du ikke ville gøre det, samt at jeg synes at det er super at I gidder at prøve at komme med fordelagtige tilbud til jeres brugere. Undskyld hvis det lød anderledes. Keep up the good work! :)

Indlægget var blot en svar på hvor det utroværdige kunne ligge.
Man kan jo ikke afvise at det måske er nogle anmeldere som bruger lidt beskidte metoder - men til alle af flatpanels brugere vil jeg sige, at flatpanels.dk ville aldrige tage disse metoder i brug.
Af Blaha
Det er godt du får ryddet op i det Rasmus!!

Synes Licotronic faktisk skal stå inde i en tråd om forhandlere.. for synes ikke det er god stil!
Jeg havde faktisk skrevet med butikken og fået af vide jeg kunne se et tv hos en kunde... det vil jeg så pænt takke nej til, og aldrig handle hos dem...!!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12