Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Homes
Kanont tv med det bedste billede jeg har set til dato. (B

Har dog valgt en anden løsning ved at stifte en indkøbs/samhandels klub
på jobbet og har fået et giga tilbud på køb udefra men vi er også oppe på 10 stk 46 til 52" og MEGA besparelse pr. stk.

Jeg har tegnet forsikring i Alka på alt electronik til 228 pr år. For indrømmet med hensyn til garantien er det langt at sende det udenbyes i tilfælde af problemer.

Chancen opvejes af besparelsen. 8)
Af larssoe
Er der nogen der har hørt noget nyt om leveringstiden?
Af koden
Næ..men jeg har hørt at nogen undrer sig over at Geco kan levere...
Det skulle være rimelig svært at få leveret fra Sharp.

men hva...de har jo nok ikke søsat projektet, hvis ikke de kunne levere...
Af Edna
Overvejer nu at skifte til recorders fælleskøb.

Jeg har intet hørt fra Geco siden ordrebekræftigelsen for 14 dage siden.
Hvis de alligevel ikke kan levere kan jeg jo lige så godt spare 1500 mere.
Af gsf1200
Edna
Det kan godt tage lidt tid inden dit tv dukker op.
Det er Sharp som ikke kan følge med efterspørgelsen på deres XD1E serie
Som det også bliver nævnt på Geco's hjemmeside
Havde selv et par spørgsmål til Geco inden jeg afgav min bestilling på en lille 37" XD1E, fik dette svar

Ja og nej, forstået på den måde, at vi har MEGET svært ved at få tilnærmelsesvis de kvantiteter ind, som vi har behov for fra Sharp p.t. ! I øjeblikket har vi realistisk 10 - 12 arbejdsdages leveringstid minimum & dette uden vi kan garantere levering. Vi får simpelthen ikke bekræftede terminer fra Sharp på specifikt XD1E serien i øjeblikket og lever derfor med, at der dumper varierende (& ikke ikke tilnærmelsesvis store nok !:( ) stk. antal på vores lager. Vi sender i øjeblikket skærme ud i den rækkefølge, som ordrene kommer ind

Har selv sat mit til levering tidligst levering midt i feb (15) da jeg ikke lige pt er i landet. Så jeg håber de har fået lidt på lager til jeg kommer hjem :)

gsf1200
Af Har Brug for 32"
Edna skrev:Overvejer nu at skifte til recorders fælleskøb.

Jeg har intet hørt fra Geco siden ordrebekræftigelsen for 14 dage siden.
Hvis de alligevel ikke kan levere kan jeg jo lige så godt spare 1500 mere.
der er da også tale om at man skal vente til ultimo februar medio marts... så det, men kan man spare 1500 gode danske kr. så hvorfor ikke
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Husk blot på at I så igen ryger bagerst i køen til at få et TV.
Af Remmerboy
jeg bestilte en 37" 22 januar. så jeg burde vel snart få noget at vide om, om jeg får et tv den kommende sending, eller om jeg skal vente på den næste sending
Af gis
Hej
Jeg vil høre om jeg kan springe fra dette fælles indkøb og evt hvordan. Grunden er at "recordere.dk" har tilsvarende fællesindkøb, hvor jeg kan få en 46" til 20.950,-kr, hvor jeg skal give 25.000,- kr hos Geco.dk.
Da jeg ved at Flatpanels.dk har lavet et stort stykke arbejde, for dette fælles indkøb, sammen med Geco.dk, beklager jeg mit utaknemmelige spørgsmål, men 4000,-kr er jo er en del, så derfor mit spørsmål.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12