Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Spinx125
Når jeg afspiller viaplay i min almindelige browser på en pc, har jeg mulighed for at se TV3, TV3 Puls og Viasat Film live.
viaplay.jpg
viaplay.jpg (75.64 KiB) Vist 7103 gange
Hvis jeg afspiller via PS3 eller ipad/airplay kan jeg ikke finde disse live kanaler, vi bruger viaplay en del via ipad/airplay og det fungere rigtig fint (for det meste)

Men når nu TV3, TV3 Puls og Viasat Film er tilgængelig for viaplay kunder, kunne jeg da godt tænke mig at få disse op på den store skærm. Det er lidt bøvlet at skulle til/fra koble en bærbar hver gang vi gerne vil se TV3, nogen gode ideer til en bedre og mere permanent løsning?

Er der kun en løsning med en tilsluttet pc der dur?
Af svbg1979
Det er meget rart, at man kan streame TV3, TV3 Puls og Viasat Film på Viaplay, men det er desværre kun på deres webplayer på computeren man kan dette.

Jeg har forespurt Viaplay om det dog ikke kunne lade sig gøre også, at streame via deres apps og så få mulighed for Chromecast også. Men det er vist ikke noget de umiddelbart vil tilbyde.

Jeg tror simpelthen, at de er bange for, at mange vil droppe deres Viasat-abonnementer, for så blot at "nøjes" med et Viaplay-abonnement for kun 79,- kr. hvis de tilbød livestreaming af kanalerne og så med Chromecast.

Neeej, de forærer ikke "guldet" væk endnu.
Jeg er glad for at du siger "endnu", og til det er jeg enig.

Det er kun et spørgsmål om tid, grundet stadig større pres fra de øvrige udbydere på markedet af steaming-produkter. Jeg gætter på, at øget konkurrence og udvikling af teknologi vil presse Viaplay til at imødekomme brugernes behov i større omfang.
Af BudZa
A.Juhl.H. skrev:Jeg er glad for at du siger "endnu", og til det er jeg enig.

Det er kun et spørgsmål om tid, grundet stadig større pres fra de øvrige udbydere på markedet af steaming-produkter. Jeg gætter på, at øget konkurrence og udvikling af teknologi vil presse Viaplay til at imødekomme brugernes behov i større omfang.
I såfald bliver prisen jo også noget andet. De skal jo tjene penge et eller andet sted.